کد خبر: 187094564
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » نقش مساجد در برون رفت بحران ها/ موضوعات اجتماعی با کمک اعضای کانون های مساجد فراگیر شود
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
مدیرکل اجتماعی استانداری گلستان:

مدیرکل اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه مساجد همیشه برای برون رفت بحران ها کمک کرده اند، گفت: امروز هم معتقدیم دسیسه ای که بر سر خانواده ها خیمه زده را می توان با کمک مساجد دور کرد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، عبدالرضا چراغعلی، مدیرکل اجتماعی استانداری گلستان، امروز (14 تیر) در مراسم افتتاحیه و همایش توجیهی اوقات فراغت کانون های مساجد گلستان گفت: امروز موضوع آسیب های اجتماعی پشت در خانه همه ما ایستاده است که شامل؛ طلاق، خودکشی، اعتیاد، حاشیه نشینی و مفاسد اخلاقی و اجتماعی است.

 

وی با بیان اینکه شرایط اجتماعی امروز با وجود همه اقدامات صورت گرفته کارنامه قابل قبولی نیست، افزود: علت آن هم هجمه بین المللی است که استکبار جهانی، آمریکا و سایر عیاد به ما گرفته اند و علت بعدی غفلت خودمان است.

 

چراغعلی تصریح کرد: در این شرایط وانفسا پناهگاه اصلی برای کمک مساجد هستند و باید بحث موضوعات اجتماعی با کمک شما اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد فراگیر شود.

 

وی ادامه داد: همه ما در وجود نابه هنجاری های اجتماعی در استان مقصر هستیم. امروز در محلات ما به خاطر نیاز و معیشت و مسائل اقتصادی خانواده ها به هزار چالش افتاده اند.

 

مدیرکل اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه از کنار این موضوعات بی تفاوت رد نشویم، خاطرنشان کرد: همه ما مسئول هستیم و باید همه کمک کنند و دستگیر نسل جوان باشند تا اهریمن خیمه زده بر آنها دور شود.

 

وی با اشاره به اینکه مساجد همیشه برای برون رفت بحران ها کمک کرده اند، گفت: امروز هم معتقدیم دسیسه ای که بر سر خانواده ها خیمه زده را می توان با کمک مساجد دور کرد.

 

چراغعلی تاکید کرد: باید مدل های جدیدی برای نسل جدید تعریف شود، مدل های قدیمی و سنتی برای نسل جوان ما پاسخگو نیست.

 

پایان پیام/83

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین