کد خبر: 187101083
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » فعالیت ۷۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در گلستان/ ۵۵۰ کانون در سامانه سجا ثبت نام کردند
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: از ۷۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان، ۵۵۰ کانون در سامانه اوقات فراغت ثبت نام کرده اند.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، مهدی بیکی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان، امروز (14 تیر) در مراسم افتتاحیه و همایش توجیهی اوقات فراغت کانون های مساجد گلستان با اشاره به راه اندازی سامانه سجا کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: این سامانه شامل؛ مراحل ثبت کانون، ثبت اعضا و ثبت فعالیت است.

 

وی افزود: کانون های مساجد این سامانه را جدی بگیرند و اگر هر کانونی وارد این سامانه نشود و ثبت اعضا نکند وجود خارجی نخواهد داشت.

 

بیکی با بیان اینکه امسال بودجه کانون ها بر اساس فعالیت کانون ها و ثبت آن در این سامانه پرداخت می شود، تصریح کرد: از 750 کانون فرهنگی هنری مساجد استان، 550 کانون در سامانه اوقات فراغت ثبت نام کرده اند.

 

وی ادامه داد: فعالیت های اوقات فراغت کانون ها در زمینه اردویی و فرهنگی هنری (قرآن و مسائل اجتماعی) است که به فراخور گنجایش بومی در محلات و شهرها و روستاها اجرا می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خاطرنشان کرد: از 750 کانون فرهنگی هنری ثبت شده در استان، 350 کانون در شهرها و 400 کانون در روستاها فعالیت می کنند که 235 کانون از برادران اهل سنت و 515 کانون شیعه هستند.

 

 

 

پایان پیام/83

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین