کد خبر: 187109563
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » اجازه سیاسی کردن فضای استان را به کسی نمی دهم
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
معاون استانداری خراسان جنوبی:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: تا روزی که در استان خراسان جنوبی خدمت می کنم اجازه نخواهم داد کسی خارج از فضای قانونی انتخابات، مسائل را سیاسی کند و همه باید در راستای ایجاد امید و اشاعه امنیت در این استان تلاش کنیم.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان بیرجند، علی اسماعیلی امروز (14 خرداد) در جلسه شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی اظهار کرد: باید با استفاده از ظرفیت های قانونی اطلاع رسانی را ساماندهی کنیم تا موفقیت داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه حقوق و تکالیف متقابل است، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی تکالیف و حقوقی دارند که ملزم به رعایت آن هستند و باید در این راستا فرهنک سازی شود تا اگر تکلیفی برای هر دستگاه اجرایی تعیین می شود حقوقش نیز رعایت شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید حقوق و وظایف دستگاه‌  اجرایی را چارچوب‌بندی کنیم، گفت: در شرایط سخت فعلی کشور باید با اطلاع رسانی دقیق جلوی تخلفات و سوء استفاده برخی از افراد گرفته شود.

 

اسماعیلی با تاکید بر اینکه باید در هرکاری نیت مدیران برای رضای خدا و خدمت صادقانه به مردم باشد، ادامه داد: با تشکیل شورای اطلاع رسانی و پایگاه اطلاع رسانی دیگر شاهد نخواهیم بود که هرکسی با حدس و احتمال خود مطالبی را بیان کند.

 

وی با ابراز گلایه از اینکه در استان درگیر تعارفات هستیم، افزود: در این شورا اطلاع رسانی به دنبال این نیستیم که بگوییم چه کارهایی انجام داده ایم و یا چقدر مدال گرفته ایم بلکه هدف ما کنار گذاشتن تعارفات در دستگاه‌های اجرایی است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم شفافیت در اطلاع رسانی، عنوان کرد: در شرایط حساس کنونی انواع و اقسام تهدیدها و ناجوانمردی‌ها علیه کشور در حال شکل گیری است تا مردم دلسرد شوند اما باید ما خدماتی که نظام اسلامی به جامعه ارائه می‌دهد را به درستی اطلاع رسانی کنیم تا تا بساط ناامیدی در کشور جمع شود.

 

اسماعیلی تاکید کرد: تا روزی که در استان خراسان جنوبی خدمت می‌کنم اجازه نخواهم داد کسی خارج از فضای قانونی انتخابات، مسائل را سیاسی کند و همه باید در راستای ایجاد امید و اشاعه امنیت در این استان تلاش کنیم.

 

به گفته وی باید بستری ایجاد شود تا مانع خروج نقدینگی از استان شویم و اگر با مردم صادقانه رفتار کنیم و مردم شاهد تلاش دولت برای رفع مشکلاتشان باشند خواهیم توانست موفق باشیم.

 

 

پایان پیام/70

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین