کد خبر: 187116514
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » ملت ایران ولایی و پاسدار مکتب اهل بیت (ع) است
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
عضو هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور:

خبرگزاری شبستان: عضو هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور گفت: ملت ایران ولایی و پاسدار مکتب اهل بیت (علیهم السلام) است و دغدغه های نسبت به حفظ ارزش های اسلامی دارد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام حسین رحیمیان، عضو هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور امروز (14 تیرماه) در همایش تجلیل از روحانیون معمر «هادیان نور» در سالن ولایت گفت: تلاش های علمی روحانیت رد مقابله با شبهات و انحراف های ایجاد شده در دین ستودنی است.

 

وی با اشاره به اینکه علما در طول تاریخ با محدودیت ها و تلاش های زیادی به بهترین شکل ممکن سعی در تبلیغ و ترویج علوم دینی داشتند، تصریح کرد: تلاش های علمی، فقهی، اصولی، کلامی، معارفی و تفسیری حاضر مرهون تلاش علما و اندیشمندان بزرگ جهان اسلام در قرون گذشته است و امروز نیز فقهای بزرگی سعی در گسترش معارف الهی در جهان همت مضاعف دارند.

 

حجت الاسلام حسین رحیمیان، ادامه داد: حمایت مردمی از روحانیون یک ظرفیت عظیم است که باید مراقب باشیم زیرا دشمنان سعی در انحراف و جدایی مردم با روحانیت را دارد.

 

عضو هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، عنوان کرد: ملت ایران ولایی و پاسدار مکتب اهل بیت (علیهم السلام) است و دغدغه های نسبت به حفظ ارزش های اسلامی دارد.

 

در ادامه این همایش، حجت الاسلام حسام افروز، معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور نیز با بیان این مطلب که توجه به برنامه های فرهنگی یکی از اولویت های مرکز خدمات است، اظهار داشت: همایش هادیان نور و تجلیل از روحانیون معمر نیز بخشی از این برنامه های فرهنگی است.

 

حجت الاسلام افروز، یادآور شد: تعامل سازنده علما با مردم آنها را به عنوان پناهگاه مستضعفین تبدیل کرد و در طول تاریخ شاهد خدمات روحانیت به مردم هستیم.

 

معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، خاطر نشان کرد: خانواده علما به اندازه روحانیون در ثواب خدمت به خلق خدا شریک هستند و باید از آنها نیز تجلیل و تقدیر شود.

پایان پیام/365

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین