کد خبر: 187119393
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » توسعه جایگاه فرهنگ و هنر در مساجد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

مسوول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون ها فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: با اجرای طرح اوقات فراغت در سطح استان، می توان جایگاه فرهنگ و هنر را در درون مساجد توسعه داد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حجت الاسلام اباذر بیگی، مسوول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی، امروز(14تیر) در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت که در امام زاده غریب حسن ارومیه برگزار شد، گفت: با اجرای این طرح می توان جایگاه فرهنگ و هنر را در درون مساجد توسعه داد.

 

وی با بیان این که یکی از اقدامات کانون مساجد، راه اندازی سامانه بچه های مسجد است، افزود: برای استفاده از پتانسیل های دستگاه ها نیز، توافق نامه هایی امضا شده است.

 

بیگی ادامه داد: به جرات می توان گفت که کانون های مساجد آذربایجان غربی تنها پایگاهی است که با کمبود اعتبار، توانست در ۱۶ ماه بهترین برنامه را اجرا کند.

 

وی با اشاره به این که مسجد، جایگاه مشورت، صلح و کنترل آسیب های اجتماعی به شمار می رود، تصریح کرد: کانون های مساجد، برای ارتقا سطح فرهنگ و هنر جوانان تشکیل شد؛ به طوریکه اکنون یک هزار و ۲۰۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان پابرجا است.

 

این مسئول اظهار کرد: شبکه سازی و استفاده از ظرفیت های جوانان می تواند قدم خوبی در راه توسعه مساجد و جایگاه فرهنگ و هنر در آذربایجان غربی باشد.

 

این مسوول با بیان اینکه موفقیت لازمه تعهد، اتحاد و همبستگی است، عنوان کرد: برنامه هایی برای اجرای طرح اوقات فراغت در نظر گرفته شده است که برگزاری کلاس های قرآنی، فرهنگی، هنری، اردویی، آموزشی، برگزاری جشن قربان با موضوع تعالی انسان و راهپیمایی روز عفاف و حجاب، از اهم این برنامه ها محسوب می شوند.

 

پایان پیام/322

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین