کد خبر: 187120621
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » کار بازبینی آثار رسیده به چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو آغاز شد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو از آغاز کار بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره توسط هیئت داوران خبر داد و گفت: گروه های منتخب بعد از اعلام نتایج بازبینی اعلام می شود.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

زهرا زندی، با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو همزمان با 26 تا 28 تیر جاری در سنندج به خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: بعد از اعلام فراخوان چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو در بین ادارت کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و مراکز و موسسات فرهنگی و هنری سراسر کشور، آثار زیادی از گروه ها و افراد مولودی خوان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

 

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا هفت تیر جاری تعیین شده بود، عنوان کرد: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار کار جمع بندی و تفکیک آثار گروه های شرکت کننده و مولودی خوانان آغاز شد.

 

زندی ادامه داد: اعضای موسسه ستایش سنندج که وظیفه برگزاری این دوره از جشنواره را عهده دار هستند در کار تیمی و شبانه روزی بیش از 100 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره را بازبینی و در اختیار هیئت داوران بخش بازبین قرار دادند.

 

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو اضافه کرد: هیئت بازبین این جشنواره نیز از روز گذشته کار داوری آثار رسیده را آغاز و اسامی گروه ها و مولودی خوانان مجاز در بخش رقابتی جشنواره نیز تا 14 تیر جاری اعلام می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این دوره از جشنواره شاهد حضور گروه های مطرح از سراسر کشور و هفت گروه خارجی در جشنواره هستیم.

 

زندی، با بیان اینکه چهره ها و گروه های جدیدی در این دوره از جشنواره هه تاو شرکت کرده اند، اضافه کرد: تلاش می کنیم رقابت در جشنواره مولودی خوانی متناسب بر رفاقت و ایجاد فضای صمیمی بین گروه های شرکت کننده باشد. 

 

 

پایان پیام/79

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین