کد خبر: 187122852
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 تير 1397
خانه » حواشی » ابنا » تصمیم اسلواکی برای انتقال سفارت خود به قدس اشغالی
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

روزنامه عبری زبان اسرائیل الیوم از تصمیم اسلواکی برای انتقال سفارت خود به قدس اشغالی خبر داد.

به گزارش چی 24 به نقل از ابنا:

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ روزنامه عبری زبان «اسرائیل الیوم» نوشت که اسلواکی تصمیم به انتقال سفارت خود به قدس اشغالی گرفت.

این منبع افزود: این تصمیم در چارچوب تعهدات اندریه دانکو رئیس پارلمان اسلواکی به رووبین ریولین رئیس رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

این روزنامه به نقل از یک مسئول اسلواکی نوشت که زمان انتقال این سفارتخانه هنوز مشخص نشده است.

لازم به ذکر است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ششم دسامبر گذشته قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد و در می گذشته نیز سفارت کشورش را به قدس انتقال داد.

رژیم صهیونیستی به منظور متقاعد کردن تعدادی از کشورهای جهان به انتقال سفارتشان به قدس اشغالی کمپین بین المللی گسترده را به راه انداخته است، حال آنکه این کمپین به شکست انجامیده است و فقط تعداد بسیار کمی از این کشورها با رژیم همراه شده اند.

درخواست اتحادیه اروپا برای توقف تخریب منازل فلسطینیان

اتحادیه اروپا از رژیم صهیونیستی خواست تا دست از تخریب خانه های فلسطینیان ساکن منطقه خان احمر واقع در شرق قدس شرقی بردارد.

دفتر سخنگوی کمیساریای اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که تلاش های اسرائیل برای تخریب خانه های فلسطینیان ساکن منطقه خان احمر واقع در شرق قدس و ساخت واحدهای مسکونی برای صهیونیست ها بر روی آنها موجب افزایش تهدیدات علیه راهکار تشکیل دو کشور و برپایی صلح پایدار در منطقه می شود.

در این بیانیه آمده است که سیاست رژیم صهیونیستی در زمینه ساخت و ساز شهرک های یهودی با قوانین بین المللی تضاد دارد.

این بیانیه تاکید کرد که اتحادیه اروپا از اسرائیل انتظار دارد که دست از تخریب خانه های فلسطینیان ساکن این منطقه بردارد و به تمامی تعهداتش در چارچوب قوانین بین المللی پایبند باشد.

..............

پایان پیام / 326

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین