کد خبر: 187172552
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » رتبه برتر علمی و دفاعی کشور با تلاش جوانان مهیا شد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

معاون دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانش آموزان با شرکت در مسابقات و ارودهای فرهنگی فرزندان و جوانانی متفاوتی برای والدین و جامعه خواهند بود،گفت: رتبه برتر علمی و دفاعی کشور با تلاش جوانان مهیا شد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبر گزاری شبستان از رشت ،علیرضا منظری توکلی، معاون دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز(14تیر) در مراسم اختتامیه نخستین المپیاد دانش آموزی پسران مقطع دوم متوسطه سما شمال کشور که در سالن ورزشی دانشگاه آزاد واحد رشت برگزار شد، اظهار کرد : دانش آموزان امروز آینده سازان فردای جامعه هستند.

 

وی با بیان اینکه ایران رتبه نخست در زمینه های مختلف علمی و دفاعی در منطقه است، گفت: کسب این رتبه به همت جوانان عزیز این مرز و بوم مهیا شده است.

 

منظری توکلی تصریح کرد: دانش آموزان با شرکت در مسابقات و ارودهای فرهنگی فرزندان و جوانانی متفاوتی برای والدین و جامعه خواهند بود.

 

معاون دانشگاه ازاد اسلامی با بیان اینکه  برد و شکست در میدان بازی فرهنگی معنای زیادی ندارد، خاطرنشان کرد دورهم بودن، ایجاد نشاط و شادابی بین دانش آموزان سمایی و استعدادیابی برای آینده ورزش کشور از اهداف اصلی این المپیاد شمرده می شود.

 

وی با بیان اینکه نخستین المپیاد دانش آموزی پسران سما پس از سپری شدن سه سال وقفه تیرماه امسال به میزبانی گیلان برگزار شده است، اظهار کرد: دانش آموزان شرکت کننده در اینگونه المپیادها به یقین می توانند در آینده با توجه به امکانات و امتیازاتی که سما برایشان قایل می‌شود عضو تیم‌های ملی در رشته های ورزشی خود شوند.

 

منظری توکلی تصریح کرد : همه چیز در عالم مقهور امداد ای الهی و تلاش و جدیت انسان است ، دانش آموزان در کنار تحصیل باید شخصیت های برجسته همچون پیامبر اکرم(ص) و امیرالمومنین(ع) و همچنین چهره های اخلاق مدار ورزش معاصر همچون تختی و پوریای ولی را الگو و سرمشق زندگی و مشی خود قرار دهند.

 

وی با تاکید بر اینکه هر دانش آموز ورزشکار سمایی حداقل زندگینامه تختی و پوریای ولی را یکبار در زندگی خود مطالعه کند، اظهار کرد: ورزشکاران باید به دنبال اخلاق ورزشکاری و حسنه اسلامی باشند.

پایان پیام/84

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین