کد خبر: 187191998
تاریخ انتشار: جمعه 15 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » گیلان رتبه چهارم اقتصاد مقاومتی را کسب کرد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

استاندار گیلان با اشاره به عملکرد استان در اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: گیلان در این حوزه مقام چهارم را داراست و در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی نیز مقام اول را داریم.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، مصطفی سالاری، استاندار گیلان امروز (۱۴ تیر) در جلسه شورای برنامه ریزی استان با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور در سالن الغدیر استانداری با اشاره به تشکیل این جلسه در راستای بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری به گیلان  گفت: این جلسه با اولویت مسائل زیست محیطی استان تشکیل شده است.


وی با اشاره به عملکرد استان در اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: گیلان در این حوزه مقام چهارم را داراست و در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی نیز مقام اول را داریم.

 

استاندار با بیان اینکه کشاورزی، گردشگری و تجارت از اولویت های توسعه استان است افزود: بخش کشاورزی می تواند در اشتغال روستایی گیلان نقش موثری ایفا کند، ضمن اینکه باید از ظرفیت های گردشگری استان جهت توسعه و اشتغال بیش از این بهره برد.

 

وی با تاکید بر  اینکه محیط زیست به خصوص وضعیت تالاب انزلی از دغدغه های گیلان محسوب می شود که حل آن نیازمند همت همگانی است اذعان کرد: در بخش صنعت باید پرشتاب تر عمل کنیم.

 

استاندار با اشاره به سدسازی در گیلان بیان کرد: اگر سدهای بزرگ و متوسط استان تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد در استان هیچگاه مشکل آب نخواهیم داشت.

 

در ادامه این جلسه نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی به ارائه مشکلات حوزه های انتخابی خود پرداختند.

پایان پیام/84

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین