کد خبر: 187200687
تاریخ انتشار: جمعه 15 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » اجرای «نمایش کودکان دریا» در کانون امام زین العابدین(ع) بندرعباس
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
ویژه برنامه بزرگداشت ۱۲ تیر؛

«نمایش کودکان دریا»، ویژه برنامه کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) برای بزرگداشت ۱۲ تیر، سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رسیدن ۲۹۰ مسافر بی گناه با حضور پرشور کودکان در بندرعباس اجرا شد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «پنجشنبه های آینده سازان»، عنوان برنامه ای است که در آخرین روزهای هر هفته به منظور تربیت دینی و بصیرت افزای کودکان و نوجوانان در کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) نایبندجنوبی بندرعباس برگزار می شود.

 

برنامه «پنجشنبه های آینده سازان» کانون امام زین العابدین(ع) این هفته به موضوع بزرگداشت 12 تیر، سالروز حمله ناجوانمردانه ناو «وینسنس» آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رسیدن 290 مسافر بی دفاع ازجمله کودکان و زنان اختصاص یافته بود.

 

قرائت قرآن مجید، قصه گویی « جنایت هولناک استکبار جهانی در شلیک موشک و انهدام هواپیمای مسافربری» با زبانی شیوا و قابل فهم برای کودکان و نوجوانان و برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع 12 تیر از برنامه های آغازین این بزرگداشت به شمار می رفت.

 

 

حجت الاسلام عبدالرسول باستین، امام جماعت و مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) در این برنامه ضمن محکوم کردن جنایت استکبار جهانی در حمله به هواپیمای مسافربری، گفت: استکبار جهانی همواره خوی درندگی و زورگویی داشته و دارد و به خاطر منافع پلیدش دست به هر جنایتی ازجمله کودک کشی می زند.

 

وی با اشاره به شهادت رسیدن کودکان و زنان مسافر هواپیمای مسافربری ایرباس، افزود: آمریکا در این جنایت به دنیا ثابت کرد که دم زدن از حقوق بشر تنها بهانه ای برای غارت منابع سایر ملت هاست و گرنه سردمداران آن بویی از انسانیت نبرده اند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) از جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها کشور مستقلی که در برابر زیاده خواهی های آمریکا ایستاده است نام برد و افزود: امروز استکبار جهانی از استقلال ملت ایران و عزت مداری آنان که محصول انقلاب اسلامی است و جشم امید همه ملت های آزاده جهان به این مردم است وحشت دارد و از این رو به دنبال ضربه زدن به این نظام است.

 

 

وی ارتقای بصیرت و دشمن شناسی را از ضروریات امروز جامعه برشمرد و تصریح کرد: برنامه پنجشه های آینده سازان با هدف ارتقای دانش، بینش و آگاهی کودکان و نوجوانان در برابر واقعیت های روز جامعه و کادرسازی برای آینده نظام است.

 

اجرای نمایش جنایت ۱۲ تیر آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی سرکار خانم اسفندی و با روایتگری حجت الاسلام باستین و بازیگری امیر محمد قنبری، حجت الاسلام باستین، دو نفر بسیجی، پخش کلیپ «ما تا آخر ایستاده ایم» و برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع «جنایت حمله ناجوانمردانه ناو وینسنس آمریکایی به هواپیمای ایرباس و به شهادت رسیدن 290 مسافر بی گناه آن که برخی از آنان تبعه کشورهای دیگر بودند از دیگر بخش های این برنامه بود.

 

قرارگاه تحول محله و پایگاه فرهنگی و اجتماعی محله نایبند جنوبی با کانون فرهنگی هنری مسجد امام زین العابدين (ع) نایبند جنوبی در برگزاری برنامه نمایش کودکان دریا مشارکت داشتند.

 

 

پایان پیام/88

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین