کد خبر: 187249729
تاریخ انتشار: جمعه 15 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » مشکلات صنایع تولیدی کهگیلویه و بویراحمد با مصوبات ستاد تسهیل رفع شود
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

خبرگزاری شبستان: گفت: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای شفاف سازی عملکرد و شناخت کاستی های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، کارگروه ارزیابی ستاد تسهیل استان راه اندازی می شود.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، جعفر گوهرگانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، گفت: مشکلات و درخواست واحدهای تولیدی و صنعتگران در کارگروه های مربوطه مطرح و راهکارهای لازم پس از بررسی به تصویب خواهد رسید.

 

وی اظهار داشت: از مجموع مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰ درصد آن محقق شده است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این کارگروه متشکل از ارگان های نظارتی، خصوصی و دولتی خواهند بود که به صورت ماهانه عملکرد این ستاد را بررسی می کنند.

 

گوهرگانی با تاکید بر اینکه، باید با قوانین و مصوبات ستاد تسهیل، مشکلات صنایع تولیدی را رفع کنیم، یادآور شد: هیچ کسی خواستار کار خلاف قانون از دستگاه های اجرایی نبوده و تنها به دنبال سرعت بخشیدن به روند ارائه تسهیلات به چرخه تولید و برگرداندن واحدهای راکد در راستای تولید و اشتغال پایدار است.

 

وی عنوان کرد: دستگاه های خدمات رسان پیش از قطع خدمات خود به واحد های تولیدی از جمله آب، برق، گاز و دیگر موارد در ابتدا موضوع را به دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اعلام تا در کمیته تخصصی مطرح و بر اساس نظر کمیته اقدام شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید تولید کنندگان دلسوز این استان حمایت و باید در نظر داشت که تسهیلات منحرف نشوند.

 

شایان ذکر است در این نشست، مشکلات چهار واحد تولیدی تاثیرگذار تولید استان در زمینه مسائل بانکی، برنامه ریزی برای افزایش تولید و سرمایه در گردش بررسی شد.

پایان پیام/82

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین