کد خبر: 187282305
تاریخ انتشار: جمعه 15 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » حضور خبرنگاران خراسان شمالی در دوره آموزشی خبرنویسی تخصصی
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

حدود ۳۰ تن از خبرنگاران فعال در رسانه های خراسان شمالی به منظور حضور در دوره آموزشی تخصصی و پیشرفته خبرنویسی صبح امروز جمعه (۱۵ تیرماه) عازم تهران شدند.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

علی خادمی، رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: با توجه به ضرورت فراگیری آموزش های حرفه ای و تخصصی خبرنگاران رسانه ها و در راستای اهداف و وظایف خانه مطبوعات، 30 تن از خبرنگاران رسانه های خراسان شمالی به منظور بهره مندی از آموزش های نوین خبرنگاری، در دوره آموزشی دو روزه که طی 16 و 17 تیرماه در تهران برگزار می شود، حضور می یابند.

 

وی اظهارداشت: در این دوره آموزشی موضوعاتی همچون روزنامه نگاری چندرسانه ای، برند سازی برای رسانه، اقتصاد رسانه، خبرنویسی پیشرفته، سوژه یابی و مصاحبه با حضور اساتید مطرح کشوری همچون آقایان ظهوری، گنجوی، ارکان زاده، نمک دوست و صدیقی تدریس می شود.

 

خادمی با بیان اینکه این طرح با همکاری و هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اجرایی می شود، گفت: هزینه این دوره آموزشی از سوی خانه مطبوعات و فرهنگ و ارشاد تامین شده است.

 

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی همچنین برگزاری دوره های آموزش مقدماتی و تکمیلی خبرنگاری از سوی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از دیگر برنامه های قابل اجرا برای امسال معرفی کرد و گفت: این دوره ها از اواخر تیرماه جاری در خراسان شمالی برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/71

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین