کد خبر: 187293361
تاریخ انتشار: جمعه 15 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » صالحی از نمایشگاه بازی های رایانه ای بازدید کرد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای بازدید کرد و از نزدیک با محصولات جدید این عرصه آشنا شد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار شبستان، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز جمعه(۱۵تیرماه) از دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای دیدار کرد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در سالن همایش های صدا و سیما از غرفه های این نمایشگاه بازدید کرد و با مسئولین غرفه های مختلف در جهت محصولات جدید آنها و مشکلاتی که در این صنف دارند به صحبت ایستاد.

 

دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران طبق گفته برگزارکنندگان بزرگ‌ترین رویداد تجاری صنعت بازی در خاورمیانه عنوان شده است.

 

نمایشگاه بازی های رایانه ای متشکل از  ۸۵ غرفه است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمامی غرفه ها بازدید کرد و با جوانانی که بیشتر در این نمایشگاه حضور دارند و فعال هستند گفت و گو کرد و از شرایط این صنف آگاه شد.

 

گفتنی است رویداد تی جی سی (Tehran Game Conversation) از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ایران و با همراهی شرکت گیم کانکشن فرانسه برپا شده است. 

 

در این نمایشگاه برگزاری 80 کنفرانس تخصصی، برپایی نمایشگاه با حضور بازیگران اصلی این صنعت و جایزه گیمیستان این فرصت را محیا کرده است تا بیش از دو هزار فعال بازی‌های ویدئویی بتوانند دانش، تجربه و کسب و کارشان را گسترش و به نمایش بگذارند.

پایان پیام/523

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین