کد خبر: 187296149
تاریخ انتشار: جمعه 15 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » دریافت بیش از ۴۳۰ اثر در دبیرخانه جشنواره دومین دوره « کتاب سال یزد»
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به استقبال نویسندگان گفت: بیش از ۴۳۰ اثر در دبیرخانه جشنواره دومین دوره « کتاب سال یزد» ارسال شد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد شب گذشته ( 14 تیر) در مراسم اختتامیه دومین دوره « کتاب سال یزد» گفت: ما در این دوره از جشنواره شاهد حضور نویسندگان و آثار بیشتری به این دبیرخانه بودیم که این بسیار خوشایند بوده است.

وی افزود: تعداد بیش از430 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که در 12 گروه مورد ارزیابی داوران قرار گرفته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: داوران کتاب سال جمهوری اسلامی ایران آثار ارسالی به رویداد کتاب سال یزد را مورد ارزیابی و داوری قرار دادند که این نشان از سطح بالای این رویداد بزرگ فرهنگی در استان یزد است.

ین دوره از کتاب سال یزد با همکاری خانه کتاب صدوقی یزد برگزار شده است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز همکاری بسیار مناسبی داشته است.

وی ادامه داد: خریداری 150 اثر از کتاب به عنوان برنامه ای در کنار تجلیل از آثار برگزیده است که میتواند به نویسندگان کمک کند.

جوادیان زاده گفت: جام باشگاه های کتابخوانی، روستا و عشایر دوستدار کتاب، جایزه ویژه مروجین کتاب از جمله برنامه های ما در راستای امر ترویج کتاب و کتابخوانی است تا بتوانیم سرانه مطالعه را افزایش دهیم.

 

پایان پیام/449

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین