کد خبر: 187308708
تاریخ انتشار: جمعه 15 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » دشمن به دنبال قرار دادن مردم در مقابل نظام است
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
امام جمعه خرم آباد:

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به توطئه جنگ اقتصادی دشمن، افزود: دشمن تلاش می کند با فشار اقتصادی و پی گیری طرح آشوب و اعتصاب مردم را در مقابل نظام مقدس اسلامی قرار دهد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروز(15 تیر) در خطبه های نماز جمعه گفت: جنگ اقتصادی یکی از توطئه های دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه دیگر توطئه دشمنان دامن زدن به اختلافات و طرح آشوب و شورش است، افزود: دشمن با اعمال فشار اقتصادی و ایجاد اعتراض و اختلاف در داخل کشور به دنبال قرار دادن مردم در مقابل نظام مقدس اسلامی است.

 

آیت الله میرعمادی، اظهار داشت: در حالی که ریشه مسکلات اقتصادی امروز تحریم های ظالمانه  دشمنان است، در سخنرانی های سیاسی به دنبال مظلوم نمایی هستند.

 

وی تاریخ را بزرگترین درس عبرت برای ملت ها نامید و افزود: مرور تاریخ بهترین راهنما برای نگاه به حال و آینده جوامع و مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

آیت الله میرعمادی، خاطرنشان کرد: برای مقابله با توطئه های دشمنان باید از تاریخ درس گرفت و اجازه ندهیم خواسته های استعماری دشمنان در هر رنگ و لعابی محقق شود.

 

 خطیب جمعه خرم آباد،  خاطرنشان کرد: امروز عموم مردم باید در برابر توطئه های دشمنان هوشیار باشند و با بصیرت و دشمن شناسی نه تنها تحت تاثیر این مظلوم نمایی ها قرار نگیرند، بلکه آگاهانه با حضور در صحنه مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کنند.

 

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی قاطع مسئولان برای مقابله با توطئه های دشمنان، افزود: موضع گیری صریح و قاطع مسئولان در برابر زیاده خواهی دشمنان ضروری است.

 

امام جمعه خرم آباد، خاطرنشان کرد: پی گیری سیاست های اقتصاد مقاومتی، تقویت تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی از راه های مهم مقابله با توطئه های اقتصادی دشمنان است.


وی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه صادرات نفت ایران را به صفر خواهیم رساند، گفت: موضع گیری به موقع و قاطع رئیس جمهوری نشان داد که همه چیز در اختیار آمریکا نیست.

 

آیت الله میرعمادی، افزود: مردم و دولت با  تبعیت از رهنمود های حکیمانه رهبری، در مقابل این زیاده خواهی های دشمنان خواهند ایستاد.


وی در ادامه با اشاره  به 17 تیر، سالزور انعقاد پیمان سعد آباد اشاره  که بین ایران، ترکیه، افغانستان وعراق منعقد شد، افزود: این قرار داد در زمان پهلوی اول با هدف تامین منافع استعماری دولت انگلیس منعقد شد.

 

امام جمعه خرم آباد، در ادامه با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، افزود: تقویت فرهنگ دینی در جامعه مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

آیت الله میرعمادی، با بیان اینکه سیره و منش ائمه اطهار(ع) درس زندگی است، اظهار کرد: دوران زندگی امام صادق (ع) عصر شکوفایی معارف اسلامی بود.

پایان پیام/85

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین