کد خبر: 187308709
تاریخ انتشار: جمعه 15 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » ترفندهای دشمنان برعلیه نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دشمنان با ایجاد اغتشاش داخلی، ایجاد ناامنی روانی و رکود اقتصادی به دنبال ناامیدی مردم است.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: در دوران سلطنت هر زمان به کشور حمله می شد، بخشی از کشور جدا شده و به دست دشمنان ایران می افتاد.

 

خطیب جمعه زنجان به استقرار نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: از آن زمان تاکنون حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتاده است و جوانان این سرزمین با جان خود از این کشور محافظت و پاسداری کردند.

 

امام جمعه زنجان با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(علیه السلام) تصریح کرد: بایستی با شرکت در مجالس عزاداری آن حضرت با سیره ایشان بیشتر آشنا شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز کشف کودتای نوژه اشاره کرد و  ادامه داد: آمریکا به دنبال توطئه برعلیه انقلاب اسلامی و براندازی نظام بود که به لطف همراهی پروردگار با این انقلاب توطئه آمریکا خنثی شد.

 

آیت الله خاتمی به فرمایشات رهبری در زمینه تشکیل اتاق جنگ در وزارت خزانه داری آمریکاد برعلیه نظام اشاره کرد و گفت: امریکا به سه شیوه، روانی، اقتصادی و عملی در صدد ایجاد مشکل بر ضد جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان با ایجاد اغتشاش داخلی، ایجاد ناامنی روانی و رکود اقتصادی به دنبال ناامیدی مردم است، گفت: همه این اقدامات برای پیشگیری از برگزاری جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی است.

پایان پیام/73

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین