کد خبر: 187312947
تاریخ انتشار: جمعه 15 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » امروز جامعه به صداقتی همچون صداقت امام صادق(ع) نیاز دارد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

امام جمعه بجنورد با اشاره به سالروز شهادت امام صادق (ع)گفت: امروز ما به صداقت و خدمت بی منتی همچون سیره امام صادق در جامعه نیاز داریم.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه بجنورد با اشاره به موضع گیری دکتر روحانی در اروپا گفت: رئیس جمهور در مقابل یاوه گویی های مستکبران عالم در خصوص جلوگیری از صادرات نفت ایران، جواب دندان شکنی داد که اگر صادرات نفت از ایران قطع شود، صدور نفت از کل منطقه خلیج فارس قطع خواهد شد.


امام جمعه بجنورد به دیگر جواب کوبنده رئیس جمهور در خصوص ورود ایران به همه مسائل از جمله یهود هم اشاره کرد و افزود: اسرائیل، غاصب و دروغگو و ضد حقوق بشر است و البته ما اسرائیل را از یهود جدا می کنیم.


امام جمعه بجنورد در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی، تروریست های اقتصادی و از جمله سلطان سکه کشور را با دو تُن سکه شناسایی و دستگیر کردند، خواستار اشد مجازات برای این سلطه گران از سوی قوه قضاییه و دولت شد چرا که آنان قصد فلج کردن بازار، اقتصاد و رودر رو قرار دادن مردم با دولت و نظام را داشتند.

 

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به سالروز شهادت امام صادق (ع)گفت: امروز ما به صداقت و خدمت بی منتی همچون امام صادق در جامعه نیاز داریم.


رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی همچنین یاد شهید وطن، سروان علی دوست زاده را که در دفاع از مرزهای انقلاب اسلامی شهید شد گرامی داشت و از مردم استان خواست تا در مراسم تشییع این دلاور مرد، باشکوه شرکت کنند.

 

 

پایان پیام/71

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین