کد خبر: 187314341
تاریخ انتشار: جمعه 15 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » تلاش آمریکا برای جدایی ملت از حکومت است/وحدت کلیدواژه گذر از بحران اقتصادی
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

امام جمعه اصفهان تمام تلاش آمریکا را برای ایجاد شکاف بین حکومت و مردم دانست و اتحاد و دستگیری از یکدیگر را تنها راه گذر از بحران کنونی برشمرد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه های نماز جمعه به سالروز شهادت حضرت امام صادق(ع) اشاره کرد و با تاکید بر اهمیت این روز گفت: امام صادق(ع) و امام باقر(ع) در دعوای بنی امیه و بنی عباس دین را برای ما روشن کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه همه مسلمانان در برابر امام ششم سر تعظیم فرود می آورند، افزود: امام صادق(ع) بارها برای خلافت دعوت شدند اما به علت اینکه فرصت را برای رواج دین مناسب می دانستند هیچ وقت خلافت را قبول نکردند.

 

امام جمعه اصفهان در ادامه به شرایط اقتصادی و نوسانات بازار اشاره کرد و اظهار داشت: کسبه مواظب باشند هر جنسی را که خریداری می کنند با درصد مشخص به فروش برسانند نه اینکه اجناس را در انبارها نگه دارند تا قیمت ها افزایش پیدا کند.

 

وی با تاکید بر اینکه بایستی مواظب باشیم که آب به آسیاب دشمن نریزیم، گفت: تمام تلاش آمریکا جدا کردن مردم از حکومت است و به صورت علنی گفته اند که ایران را آـش می کنند اما بدانند که خودشان را در این آتش می سوزانیم.

 

آیت الله طباطبایی به اهمیت اتحاد و دستگیری از یکدیگر در این شرایط اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: ما ملتی هستیم که در جنگ هشت ساله فرزندانمان را تقدیم کرده ایم و امروز هم با وحدت و همدلی از این شرایط عبور خواهیم کرد.

 

 

پایان پیام/121

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین