کد خبر: 187319989
تاریخ انتشار: جمعه 15 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » رئیس جمهور در قبال بدعهدی های آمریکا ایستادگی کرد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تشکر از سخنان رئیس جمهور در سفر اخیر در کشورهای اروپایی گفت: آقای رئیس جمهور به خوبی موضع انقلاب اسلامی را در قبال اسرائیل و بدعهدی های آمریکا بیان کرد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، امروز(15 تیر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تشکر از سخنان رئیس جمهور در سفر اخیر به کشورهای اروپایی، گفت: آقای رئیس جمهور به خوبی موضع انقلاب اسلامی در قبال اسرائیل و بدعهدی آمریکا را بیان کرد.

 

وی با بیان اینکه رئیس جمهوری باید در مسائل اقتصادی نیز سامان بخش بازار باشد، افزود: متأسفانه وضع بازار و اقتصاد دچار بی اعتمادی شده است که نیاز به اقدامی موثردر این زمینه است.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه تغییر وضع اقتصادی اکنون نیازمند اقدامی انقلابی است، اظهار کرد: رئیس جمهور با اتخاذ اصلاحات یا تغییر در مدیران اقتصادی باعث رونق اقتصاد در کشور شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان با تشویق خانواده ها به فرزند آوری، تصریح کرد: متأسفانه اکنون مستکبرین تنظیم خانواده ها در جهان را به دست گرفته اند و به دنبال گرفتن نشاط و شور جوانی هستند.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به آغاز طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی از 23 تیرماه، اظهار کرد: طرح تقویت مبانی اعتقادی سال جاری با موضوع «انقلابی، بایدها و نبایدها» در مهدیه مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود.

 

پایان پیام/361

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین