کد خبر: 187325450
تاریخ انتشار: جمعه 15 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » بیمارستان ۶۴ تخت و خوابی رازی بانه افتتاح شد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
با حضور وزیر بهداشت؛

بیمارستان ۶۴ تخت و خوابی رازی بانه ظهر امروز جمعه (۱۵ تیر) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور استاندار کردستان، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، دکتر قاضی زاده هاشمی در این سفر ضمن افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی رازی بانه از نزدیک در جریان روند اجرای برنامه‌های طرح تحول نظام سلامت در این شهرستان قرار گرفت.

 

بیمارستان رازی بانه نخستین بیمارستان احداثی این شهرستان پس از انقلاب اسلامی است و دارای 64 تخت مصوب است و اعتبارات آن از سوی بنیاد برکت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران تامین و هزینه شده است.

 

عملیات اجرایی این بیمارستان در زمینی به مساحت 52 هزار متر مربع با 9 هزار و 400 متر مربع زیربنا در کنار بیمارستان قدیمی این شهر از سال 1387 شروع شده بود.

 

هم اکنون این بیمارستان با 86 تخت فعال و 30 تخت ستاره‌دار دارای بخش‌های کودکان، داخلی، جراحی، زنان و زایمان، اتاق عمل، ICU و NICU، آزمایشگاه و رادیولوژی است.

 

افتتاح 2 کلینیک ویژه تخصصی در شهرستان های بانه و سقز از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان کردستان بود که امروز با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسیدند.

 

پایان پیام/79

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین