کد خبر: 187329572
تاریخ انتشار: جمعه 15 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از جنگ اقتصادی آمریکا است/ بحران کم آبی با تولید آب صنعتی اتمی در بوشهر
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
امام جمعه بوشهر:

خبرگزاری شبستان: آیت الله صایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر بوشهر گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت است و با این شیوه اقتصاد مقاومتی می توانیم جلوی جنگ اقتصادی آمریکا ایستادگی کنیم.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر (15 تیر) در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر بوشهر که به همت کانون فرهنگی و هنری امام هادی (ع) برگزار شد، به اهمیت سبک زندگی اسلامی در دو بخش آخرت بینی و آخرت گرایی پرداخت و اظهار کرد: سبک زندگی اسلامی موجب رستگاری، سعادت و کمال انسانی است و آخرت بینی و آخرت گرایی یک نوع سبک زندگی اسلامی است.

 

وی در ادامه افزود: تمامی تصمیماتی که در فضای زندگی انسان نیاز به انتخاب دارد باید آخرت و رستگاری در آن تصمیم را در نظر داشته باشیم و سپس عمل و اقدام کند و لذا اگر انسان دنیاگرا شد و کار دنیا را به کار آخرت ارجح دانست زندگی او تباه و در نهایت گمراه می شود.

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) در وصف افرادی دنیا را بر آخرت مقدم داشته اند فرمود« خدا او را مبتلا به غم و اندوهی می کند که هیچ گاه این غم و اندوه درونی او را رها نمی کند و نیز او را دچار فقر اقتصادی می کند و همچنین آن فرد مبتلا به حرص و طمع در امور زندگی می شود»، گفت: سیره معصومین (ع) دفاع عقلانی از دین اسلام و قرآن بوده است.

 

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه تقوا و زندگی الهی کلید رستگاری و طریق جلب عنایات الهی است، اضافه کرد: دنیاگرایی انسان را دچار بحران درونی، فقر در زندگی و بیماری حرص مبتلا می کند.

 

وی در ادامه به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مسئولان قوه قضائیه و دانش آموختگان دانشکده امام حسین (ع) سپاه پاسداران اشاره تحلیلی کرد و گفت: برنامه جبهه استکبار و دشمنان ایجاد شکاف بین مردم و نظام اسلامی است و آنها می خواهند مردم ولایتمدار ایران را ناامید و بی اعتماد سازند.

 

 نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با بیان اینکه حرکت انقلاب مردمی ایران در سال 57 یک تحول عظیم در جهان آفرید، اظهار داشت: دولت های آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی با تحمیل جنگ هشت سال، ترور نخبگان، تهاجم فرهنگی و اقتصادی و فتنه های سیاسی در طول این 4 دهه قصد بر هم زدن وحدت و انسجام مردم مسلمان ایران را داشته و دارند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تاکید بر اینکه قوه قضائیه باید با مفاسد اقتصادی برخورد قاطع کند، عنوان کرد: فساد اگر در یک کشور نفوذ کرد و ریشه دواند، این معضل فسادآفرین می شود و دامن جامعه را می گیرد و لذا در این رابطه نیز می بایست قوه مجریه در شیوه و نحوه اقتصادی و تصمیمات اجرایی دولت تجدید نظر کند و بداند که اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت است و با این شیوه اقتصاد مقاومتی می توانیم جلوی جنگ اقتصادی آمریکا ایستادگی کنیم.

 

امام جمعه بوشهر رفع گرانی افسارگسیخته و گرانی بی مبنا را از مسئولان سه قوه نظام خواستار شد و اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی قانون گذاری و نظارت لازم را داشته باشد و سران سه قوه در اولویت نخست اتاق اقتصاد مقاومتی را با نگاه جهادی در مقابل اتاق جنگ اقتصادی جبهه استکبار ایجاد و اجرا کنند، زیرا آمریکا و جبهه متفقین اقتصادی به دنبال تحمیل جنگ اقتصادی با ایران است و آنها می خواهند منطقه را دچار بحران کنند و در این آرایش اقتصادی از انواع تهاجم تحمیلی استفاده می کنند.

 

رئیس شورای عالی حوزه های علمیه استان بوشهر در پایان با تصریح بر اینکه جنگ جهانی اقتصادی هدف مهم دولت آمریکا است، به مسئولان نظام متذکر شد: مردم ایران بسیار صبور، انقلابی و ولایتمدار هستند و شما نیز جهادگرا، پرتوان و برنامه دار در خدمت مردم باشید و حتی مسئولان عزیز بکوشند و تلاش کنند که با ایجاد ایستگاه های آبشیرن کن و تولید آب صنعتی اتمی نسب به بحران کم آبی در استان بوشهر اقدام جهادی کنند.

پایان پیام/518

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین