کد خبر: 187334418
تاریخ انتشار: جمعه 15 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » قانون گریزی عامل مهم مشکلات اقتصادی کشور است
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
آیت الله دری نجف آبادی:

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: قانون گریزی از عوامل مهم مشکلات اقتصادی کشور است.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر اراک  قانون گریزی را از عوامل مهم مشکلات اقتصادی کشور دانست و  گفت: مبارزه با بی عدالتی و قانون گریزی  مهمترین عامل در برونرفت از مشکلات اقتصادی است.

 

وی با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: امید به خارج از مرزها هرگز نمی‌تواند مشکلات را حل کند، بلکه بر مشکلات می‌افزاید هر چند که ممکن است در کوتاه مدت آثار مثبتی داشته باشد، ولی در بلندمدت موجب نابودی اقتصاد در جامعه اسلامی می‌شود.

 

خطیب جمعه اراک اظهار کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی با افزایش تولید ملی محقق می شود و اصولا اقتصاد، قوام بخش جامعه است و با قناعت و صرفه‌جویی به معنای مصرف درست کالا می‌توان بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل و فصل کرد.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه سخنان خود به معضل کمبود آب و برق اشاره کرد و گفت: در این شرایط بحرانی که دغدغه اول استان و مسئولان رفع معضل بی آبی و کمبود برق است مردم هم باید با در اختیار داشتن اطلاعات از حجم منابع آبی و برق همچنین راهکارهای مصرف بهینه نیرو مسئولان را در گذر بحران یاری کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک اظهار کرد: رسانه ها و صدا وسیما باید بیش از پیش مردم را در راستای مشکلات ارزی آگاه کنند؛ تخصیص ارز دولتی تنها برای سفرهای معنوی جایز است و برای سفرهای غیر ضرور باید از ارزهای آزاد استفاده شود.

 

 

پایان پیام/87

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین