کد خبر: 187334419
تاریخ انتشار: جمعه 15 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » بیست و پنجمین آزمون ادواری استاندارد های مهارتی فرهنگ و هنر در کردستان برگزار شد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
همزمان با سراسر کشور؛

بیست و پنجمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی حوزه فرهنگ و هنر، امروز (۱۵ تیر) همزمان با سراسر کشور در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، کارشناس آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در حاشیه برگزاری این آزمون در سنندج اظهار کرد: بیست و پنجمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کاردانش برای کسب دیپلم هنر، امروز به صورت سراسری و هم زمان در مراکز  استان ها و حوزه های شهرستانی برگزار شد.

 

شیوا احمدپور ادامه داد: آزمون استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر به صورت تئوری و عملی برگزار شد که 33 شرکت کننده در استان صبح در آزمون تئوری و عصر در آزمون عملی آموخته های خود را سنجیدند.

 

وی با بیان اینکه این آزمون در ٣٤ رشته کار و دانش برگزار شد، افزود: رشته های مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده، طراحی و توسعه صفحات وب (جدید و قدیم ) تصویرسازی و جلوه های ویژه رایانه ای، گرافیک رایانه ای، عکاسی، عکاسی دیجیتال، چهره سازی، تصویر برداری، دستیاری طراحی لباس، تولید چند رسانه ای و... از جمله رشته های این دوره از آزمون ادواری فرهنگ و هنر بود.

 

 

احمدپور خاطر نشان کرد: برای اولین بار در این دوره از آزمون ها، گواهینامه‌های مهارت آموزان قبول شده در آزمون‌های تئوری و عملی به صورت الکترونیک صادر می شود.

پایان پیام/79

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین