کد خبر: 187436746
تاریخ انتشار: شنبه 16 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » ۶۱ نشریه در استان زنجان منتشر می شود
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از فعالیت ۶۰ موسسه فرهنگی، ۲۷ موسسه قرآنی، ۱۱۴ واحد چاپخانه و ۹۳ کانون تبلیغاتی خبر داد و گفت: ۶۱ نشریه در استان منتشر می شود.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ابراهیم قاسمی، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز در جمع کارکنان این اداره با تبریک 14 تیر روز قلم اظهار کرد: در استان زنجان 60 موسسه فرهنگی، 27 موسسه قرآنی، 114 واحد چاپخانه، 93 کانون تبلیغاتی فعالیت و 61 نشریه به صورت مکتوب منتشر می شود.

 

وی با اشاره به اینکه توسعه فرهنگ عمومی لازمه ارتقاء فرهنگ عموم جامعه است، گفت: در عصر حاضر جامعه بر پایه چهار رکن اقتصاد، سیاست، فرهنگ و اجتماع قرار دارد و تمام ارکان متاثر از بخش فرهنگ هستند.

 

قاسمی با تاکید براینکه هدف از ارائه عملکرد کارکنان همراهی در اجرای برنامه ها و جزیره ای عمل نکردن هر بخش است، افزود: با این اقدام می توان اهداف سازمان را با قوت بیشتری دنبال کرد.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: کارکردگرایی یکی از مباحثی است که در کشورهای توسعه یافته در قالب این عنوان که «آیا کاری که انجام می دهم فایده ای دارد یا نه» مطرح می شود که اگر این مهم اجرایی شود موجب پیشرفت و توسعه می گردد.

 

قاسمی توجه به کیفیت کار را مقدم بر کمیت خواند و گفت: متاسفانه این دیدگاه حاکم شده است که در همایش ها به تعداد حاضران بیشتر توجه می شود و این در حالی است که اگر افراد اثرگزار حتی به تعداد کم در این همایش ها حضور داشته باشند می تواند بیشتر مفید فایده قرار گیرد.

پایان پیام/73

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین