کد خبر: 187439483
تاریخ انتشار: شنبه 16 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » لزوم حمایت جدی از تولیدکنندگان داخلی/رسانه ها در زمینه حمایت از کالای ایرانی فرهنگسازی خوبی کردند
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با شبستان:

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تصمیم اخیر شورای هماهنگی اقتصادی کشور در بحث ممنوعیت واردات کالاهایی که در داخل کشور تولید می شوند، گفت: این اقدام بسیار خوب و در راستای مطالبات رهبری، بنگاه ها و بخش خصوصی است.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: یکی از اقدامات خوبی که در بحث حمایت از تولیدات داخل انجام شد تصمیم اخیر شورای هماهنگی اقتصادی کشور بود که طبق آن واردات کالاهایی که در داخل کشور تولید می شود، ممنوع می شود.

 

وی اظهار داشت: وزارت صنعت و معدن مکلف است این مصوبه را به شکلی پیگیری و اجرایی کند که ما دیگر شاهد واردات این کالاها نباشیم و ما امیدواریم این وزارتخانه در اجرای این مصوبه مصمم باشد.

 

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه این مصوبه در راستای مطالبه رهبری و بنگاه ها و بخش خصوصی بوده است، یادآور شد: البته ما در بحث حمایت از کالای ایرانی باید به فرهنگسازی که خوشبختانه از سوی رسانه ها به در کشور شکل گرفته نیز دقت کنیم و در بخش دیگر حمایت از تولیدکنندگان را به صورت جدی اجرایی کنیم.

 

پورابراهیمی تصریح کرد: تولیدکنندگان ما برای اینکه در عرصه اقتصادی کشور بمانند نیاز به تسهیلات و حمایت های مالی دارند و در این زمینه ما باید علاوه بر سیاست هایی که اتخاذ کرده ایم و در حال انجام است پشتیبانی های دیگری نیز از آنجا داشته باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: بحث کیفیت تولیدات داخل نیز مسئله دیگری است که باید با دقت مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/33

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین