کد خبر: 187446435
تاریخ انتشار: شنبه 16 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » مدیران در جامعه اسلامی باید با اخلاق و متعهد باشند
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
رئیس کل دادگستری استان قزوین:

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: همه در یک جامعه اسلامی زندگی می کنیم و مدیران جامعه اسلامی هم باید متعهد، با اخلاق، متواضع و به معنای واقعی خدمتگزار باشند.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام قدرتی در مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه قضایی بخش شال بیان کرد: دستگاه قضایی در بحث حکمی، برخورد و یا پیشگیری عدالت را محور کار خود قرار داده است که هدف همانا احقاق حق است.

 

وی ادامه داد: هر کسی در لباس قضایی و یا داوری و شورایی باشد، احقاق حق، تدبیر، تشخیص و اجرای کار عدالت و  سختی کار را به خوبی درک خواهد کرد حال اگر کار مرافعه ای بین اشخاص و اشخاص یا اشخاص و دولت یا دولت با دولت و یا با اشخاص صورت گیرد، سختی کار متنوع و متکثر خواهد بود.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: همه به برکت خون شهدا و انقلاب سوار بر کشتی نظام هستیم، پس با هر نگاه سیاسی همه باید تلاش کنیم برای رسیدن به اهداف و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

 

وی افزود: همه در یک جامعه اسلامی زندگی می کنیم و آموزه های دینی و اهل بیت (ع) در زندگی فردی و اجتماعی یکایک ما جاری است، پس مدیران جامعه اسلامی هم باید متعهد، با اخلاق، متواضع و به معنای واقعی خدمتگزار باشند.

 

حجت الاسلام قدرتی اظهار کرد: امروز آسیب های اجتماعی رو به افزایش است و برای کاهش معضلات، آسیب های اجتماعی و جرائم باید خود مردم به میدان بیایند و دستگیر مسئولان باشند زیرا تا زمانی که مردم نسبت به اتفاقات جامعه مسئولیت اجتماعی نداشته باشند به موفقیتی دست نخواهیم یافت.

 

وی تصریح کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال این است که ذهن جوانان ما را منحرف کند و ذهنیت غلط و اهداف شوم خود را به جامعه ما تحمیل کند.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین  خاطر نشان کرد: دشمنان قسم خورده نظام در صورتی حرف از حقوق بشر می زنند که خود متهمان اصلی زیر پا گذاشتن حقوق بشر هستند و مردم بسیاری از کشورها را همچون سوریه، یمن، فلسطین و عراق را به خاک و خون کشیده اند، پس باید آگاه باشیم و نگذاریم به اهداف شیطانی خود دست یابند.

 

وی یادآور شد: توصیه به همکاران قضایی و سایر عزیزان این است که پیوسته دستگاه قضایی را همراهی کنید، دستگاه قضایی با وجود استقلال، منعطف است تا بتواند به تناسب شرایط خدمات مطلوب را ارائه کند.

 

پایان پیام/293

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین