کد خبر: 187450680
تاریخ انتشار: شنبه 16 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » همدان میزبان سفرای خارجی می شود/برگزاری ۴۲ برنامه برای رویداد همدان ۲۰۱۸
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: در چارچوب رویدادهای فراملی همدان ۲۰۱۸ این شهر هفته آینده میزبان سفرای کشورهای خارجی مستقر در تهران می شود.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

علی مالمیر، مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري همدان به خبرنگار شبستان گفت: رویداد همدان ۲۰۱۸  با هدف معرفي ظرفيت‌هاي استان، توسعه گردشگري و رونق اشتغال آبان ماه جاری در همدان برگزار می شود.

 

وي با بيان اينکه در رويداد همدان 2018 به دنبال جذب سرمايه‌گذار در حوزه اقتصادي هستيم، اظهار داشت: به همين منظور هفته آتي با کمک اتاق بازرگاني، تمامي سفراي کشورهاي خارجي مقيم ايران به استان دعوت شدند تا بازديد و نشستي داشته باشيم.

 

وی با اشاره به اینکه راهبرد اصلي براي توسعه صنعت گردشگري، افزايش مشارکت بخش هاي مختلف به اين حوزه است و اين سياست با جديت دنبال مي شود، اظهار داشت: برگزاري 42 برنامه براي رويداد همدان 2018 پيش بيني شده است.

 

وی با بیان اینکه همایش ملی پویانمایی، جشنواره گردو و جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در قالب رویداد همدان 2018 برگزار شده و می‌شوند چرا که به دنبال مطرح کردن همدان هستیم، افزود: برگزاری نشست رؤسای بازرگانی ADC، پارک‌های صنعتی ADC و همایش ملی دستکند از جمله برنامه‌های جدید در راستای رویداد همدان 2018 هستند.

 

مالمیر گفت: با وجود اینکه طبق مصوبه مجلس 10 میلیارد تومان برای رویداد همدان 2018 اختصاص یافت اما هنوز این رقم تخصیص نیافته است.

 

وی با ابرازخرسندی از توجه و تمرکز کشور و در رأس آن سازمان میراث فرهنگی به استان همدان و شکل‌گیری میز همدان در سازمان اظهار کرد: حضور در نمایشگاه گردشگری، نمایشگاه روستایی- عشایر، پخش تیزرهای تبلیغاتی از صداوسیما، نصب بیلبورد، حضور در برنامه حالا خورشید، تبلیغات فضای رسانه‌ای از جمله تبلیغات در راستای رویداد همدان 2018 است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در ادامه از برگزاری مسابقه طراحی و عکاسی پوستر رویداد همدان 2018 خبر داد و گفت: 18 طرح از 11 نفر به دبیرخانه ارسال شد و پس از داوری از بین این آثار، یک اثر برتر از سروش حسینی برگزیده شد.

 

وی یکی از دستاوردهای رویداد را کشف استعدادهای نهان و پنهان افراد دانست و اظهار کرد: طی مکاتبه با دستگاه‌ها اعلام کرده‌ایم هر کس ایده خلاقانه‌ای در زمینه همدان 2018 دارد به دبیرخانه بیاورد تا بانک ایده تشکیل دهیم.

 

 

 

پایان پیام/89

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین