کد خبر: 187453741
تاریخ انتشار: سه شنبه 26 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » برگزاری نشست هماهنگی مسوولان کمیته های مختلف جشنواره قرآن و عترت
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

نشست هماهنگی میان مسوولان کمیته های ستادی و دانشگاهی بیست و سومین جشنواره قرآن وعترت دانشگاهیان دانشگاه های علوم پزشکی در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار می شود.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان؛ نشست هماهنگی میان مسؤولان کمیته‌های ستادی و دانشگاهی بیست و سومین جشنواره قرآن وعترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

این جلسه به منظور هماهنگی بیشتر میان مسؤولان کمیته‌های فنی، پشتیبانی، اجرایی و روابط عمومی جشنواره قرآن و عترت و مسؤولان و کارشناسان قرآنی میزبان جشنواره بیست و سوم برگزار می شود.

در این جلسه مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و کارشناسان اداره قرآن و عترت این دانشگاه حضور خواهند داشت و برنامه‌ها، پیشنهادات و راهکارهای لازم برای برگزاری یک میزبانی شایسته را در اختیار رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت و مسؤولان کمیته‌های اجرایی قرار خواهند داد.

بحث و تبادل نظر در خصوص اسکان و پذیرش متسابقین و شرکت‌کنندگان جشنواره قرآن و عترت و تدارک برنامه‌های فرهنگی و گردشگری در حاشیه برگزاری جشنواره، بحث و تبادل نظر در خصوص محل برگزاری مسابقات مختلف مرحله نهایی جشنواره، نحوه بکارگیری داوران در بخش‌های مختلف جشنواره،  پاسخگویی به ابهامات و سؤؤلات مختلف در خصوص نحوه پذیرش متسابقین و شرکت‌کنندگان و .... از جمله مباحث مطرح شده در این نشست خواهد بود.

مجتمع فرهنگی، آموزشی و تفریحی زیباکنار در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مهرماه میزبان مرحله نهایی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت خواهد بود.

این مجتمع فرهنگی، آموزشی وتفریحی که دارای امکانات و فضاهای مناسب جهت برگزاری این رویداد بزرگ قرآنی و دانشگاهی است، متعلق به صدا و سیماست و در ماه‌های اخیر طی بازدید نهایی که از این مجتمع انجام شد، نسبت به امکانات و تجهیزات این مجتمع جهت برگزاری جشنواره، اشراف کامل حاصل شد.

امکانات اسکان، پذیرایی، سالن‌های برگزاری مسابقات رشته‌های مختلف، سالن آمفی تئاتر، و فضاهای تفریحی و فرهنگی این مجتمع از کیفیت خوبی برخوردار است که قطعا شاهد برگزاری یک جشنواره قرآنی پرشور و نشاط دانشگاهی در یک فضای مناسب خواهیم بود.

۶۳ هزار نفر از دانشگاهیان وزارت بهداشت اعم از اساتید، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان در بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت مشارکت کرده‌اند و پیش بینی می‌شود در مرحله نهایی این جشنواره، که در  زیباکنار برگزار می‌شود، دانشگاه علوم پزشکی گیلان میزبان هزار تا ۱۲۰۰ نفر از دانشگاهیان باشد.

پایان پیام/49

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین