کد خبر: 187453747
تاریخ انتشار: سه شنبه 26 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » مردم مطمئن باشند در قطعی های برق هیچگونه تبعیض و بی عدالتی رخ نخواهد داد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان گفت: مردم مطمئن باشند در قطعی های برق هیچگونه تبعیض و بی عدالتی رخ نخواهد داد و این مسئله را به فرمانداران، بخشداران و به طور ویژه به شرکت برق گوشزد کرده ایم.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، علی اصغر طهماسبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان، امروز (26 تیر) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گفت: این مراسمات فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را به گوش مردم برسانیم.

 

وی با بیان اینکه دشمنی استکبارجهانی از گذشته تا به امروز با جمهوری اسلامی و ملت ایران ادامه داشته است، افزود: روزی جنگ هشت ساله را به ملت ایران تحمیل کردند و روزی با روش های نرم و شبیخون فرهنگی به جنگ ملت ایران آمدند. دشمنان از گذشته جنگ اقتصادی را علیه ایران شروع کردند و امروز شیوه های آن پیچیده شده است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه در 40 سال پس از پیروزی انقلاب دو فرد به وظایف خود به بهترین شکل ممکن عمل کرده اند، گفت: امام خمینی (رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری و مردم کسانی هستند که همیشه وظایف خود را به خوبی انجام داده اند. مردم ایران برای پیروزی انقلاب و زمان جنگ شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده اند. در تمامی صحنه ها حضور داشتند و در انتخابات ها و راهپیمایی ها همواره حضور خود را به رخ دشمن کشیدند.

 

وی ادامه داد: ما مطالبات بحق مردم را قبول داریم و مسئولان باید بیش از گذشته به وظایف خود عمل کنند.

 

طهماسبی گفت: گلستان به رغم مرزی بودن و داشتن 438 کیلومتر مرز آبی و خاکی و سکونت اقوام و مذاهب مختلف در آرامش کامل به سر می برد که محور آن نماینده ولی فقیه دراستان است.

 

وی افزود: اگر وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم دشمنی در عالم نیست که بتواند کمر جمهوری اسلامی را خم کند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار در ادامه با اشاره به بحران خشکسالی و کم آبی خاطرنشان کرد: علاوه براین مسائل گرفتاری هایی در حوزه انرژی و سوخت داریم. با توجه به کم شدن بارش ها و آب ذخیره پشت سدها مجبور به جیره بندی برق هستیم.

 

وی تأکید کرد: مردم مطمئن باشند در قطعی های برق هیچگونه تبعیض و بی عدالتی رخ نخواهد داد و این مسئله را به فرمانداران، بخشداران و به طور ویژه به شرکت برق گوشزد کرده ایم.

 

پایان پیام/83

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین