کد خبر: 2221353
تاریخ انتشار: چهارشنبه 02 بهمن 1392
خانه » سینما و تلویزیون » کافه سينما » خبرهای تازه از ابرقهرمان ها: انتشار کامیک جدید «کاپیتان آمریکا: بازگشت به خانه» هم زمان با اکران فیلم «سرباز زمستان»/ اطلاعات و تصاویر کامیک را در "کافه سینما" دنبال کنید
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گزارش چی 24 به نقل از کافه سينما:

کافه سینما- سرویس گیم:  چند هفته‌ی دیگر کاپیتان آمریکا با فیلم جدید «سرباز زمستان» به سینماها باز می‌گردد و طرفداران دنیای کامیک‌های مارول یک قدم دیگر به «اونجرز 2» نزدیک می‌شوند. در این فیلم استیو راجرز یا همان کاپیتان آمریکا با پروژه‌های امنیتی سازمان شیلد به مشکل برمی‌خورد و دوست قدیمی‌اش این بار در قالب «سرباز زمستان»، به دشمن جدید او تبدیل می‌شود. حضور رابرت ردفورد در نقش رئیس ارشد سازمان شیلد، از نکات جالب فیلم به شمار می‌رود. اما یک ماه قبل از اکران فیلم، کامیک «بازگشت به خانه» منتشر خواهد شد.

به گزارش "کافه سینما"، داستان  این کتاب کامیک تک شماره‌ای در فاصله‌ی ماجراهای «اونجرز» و «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» اتفاق می‌افتد. کاپیتان آمریکا در این کامیک به همراه ناتاشا رومانوف به محله‌ی کودکی خود می‌رود و حضور آنها هم‌زمان می‌شود با حمله‌ی گروهی از تروریست‌ها. داستان کامیک «بازگشت به خانه» توسط فرد ون لنت (کابوی‌ها علیه بیگانگان) نوشته شده‌است.
تصاویری از این کامیک جدید کاپیتان آمریکا را در "کافه سینما" ببینید.

cap-hc1

captain america: homecoming

captain america: homecoming

captain america: homecoming

captain america: homecoming


کافه سینما

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین