کد خبر: 33986146
تاریخ انتشار: شنبه 14 فروردين 1395
خانه » حواشی » رسالت » پیگیری دوره ها و کارگاه های آموزشی اداره آموزش های کاربردی تبلیغ
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
حجت الاسلام غفوری طلب خبر داد:

به گزارش چی 24 به نقل از رسالت:
 
 
 

به گزارش پایگاه فرهنگی تبلیغی رسالات، حجت‌الاسلام محمد مهدی غفوری طلب، رئیس اداره آموزش‌های کاربردی تبلیغ اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این رابطه بیان داشت: این اداره به منظور توانمندسازی و ارتقای سطح علمی و توسعه و تقویت مهارت‌های کاربردی طلاب و مبلغان، بر اساس برنامه‌ریزی‌های کارشناسی و نیازمحور تبلیغی در سال جدید سلسله کارگاه‌‌های آموزشی متعددی را در موضوعات مختلف برگزار می‌کند.

وی در مورد دوره آموزشی تربیت مدرس نقد وهابیت گفت: این دوره که با همکاری مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی قم و در آذرماه سال 94 آغاز شد، از این هفته پیگیری می‌شود.

غفوری طلب ضمن اعلام شروع دوره‌های آموزشی حدیث شناسی، آشنایی با فنون هنری در تبلیغ دینی و تربیت مبلغ معارف اسلامی با گرایش سبک زندگی دینی در سال جدید بیان داشت: سایر دوره‌های آموزشی اداره آموزش‌های کاربردی تبلیغ از جمله تربیت مبلغ معارف اسلامی با گرایش نویسندگی در فضای مطبوعات، دوره تربیت مربی و مبلغ کودک و نوجوان و دوره آموزشی مشاوره خانواده و آسیب های اجتماعی از هفته‌ی آینده پیگیری خواهد شد.

گفتنی است اداره آموزش‌های کاربردی تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در سال گذشته دوره‌های مختلفی چون تربیت مبلغ معارف اسلامی با گرایش تبلیغ در فضای مجازی، دوره آموزشی داستان نویسی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته، تربیت مبلغ معارف اسلامی با گرایش نویسندگی در فضای مطبوعات و ... و هم‌چنین سلسله جلسات هفتگی مبلغان اعزامی به زندان‌ها و مناطق تلفیقی را برگزار کرده است.

برای دریافت برنامه کامل آموزشی و فایل های صوتی دوره‌های آموزشی برگزار شده توسط این اداره می‌توانید به دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، طبقه‌ی سوم مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 32233350 داخلی 8678 تماس حاصل نمایید.

 

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین