کد خبر: 37335594
تاریخ انتشار: دوشنبه 30 فروردين 1395
خانه » حواشی » رسالت » آغاز مصاحبه ی حضوری جذب و گزینش بشیران جوان خواهر
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
رئیس اداره امور مبلغان خواهر خبر داد:

فرآیند انجام مصاحبه ی حضوری بشیران جوان خواهر با هدف پیوستن به شبکه ی تبلیغی شرق کشور، از روز یکشنبه 29 فروردین ماه، در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، با مشارکت دو تن از اساتید مبرز حوزه، آغاز شده است.

به گزارش چی 24 به نقل از رسالت:
 
 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرهنگی و تبلیغی رسالات، حلیمه شیخ‌‌علیشاهی، رئیس اداره امور مبلغان خواهر اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اعلام این خبر، به خبرنگار ما گفت: اداره امور مبلغان خواهر، به منظور تامین و پشتیبانی از منابع انسانی تبلیغ و نیز تکمیل ظرفیت شبکه تبلیغی خود، اقدام به جذب و گزینش خواهران طلبه در سطح بشیران جوان نموه است.

او افزود: عملیات ثبت نام بشیران جوان خواهر در این دوره همزمان با ثبت نام مبلغان در تاریخ 15 بهمن‌‌ماه سال گذشته آغاز و تا بیستم اسفند ماه ادامه پیدا نمود.

رئیس اداره امور مبلغان خواهر در ادامه اظهار داشت: تعداد 67 نفر از طلاب خواهر از شهرستان‌‌های مشهد، تربت حیدریه، جغتای، جوین، خواف، دامغان، رشتخوار، قوچان، کلات و نیشابور در فراخوان جذب و گزینش مبلغ، جهت انجام ماموریت‌های تبلیغی در شبکه‌ی تبلیغی خواهران، ثبت‌نام کردند.

شیخ‌علیشاهی با اشاره به اینکه تاکنون مصاحبه‌ی حضوری 40 تن از این افراد با حضور دو تن از اساتید و کارشناسان حوزه انجام شده است، درباره شرایط عمومی جذب نهایی در این طرح تبلیغی تصریح کرد: در طرح اعزام بشیران جوان خواهر، طلبه‌ای که دارای حداقل تحصیلات حوزوی پایه 3 تا 5 و نیز دارای حداقل 20 و حداکثر 34 سال سن داشته باشد، پس از انجام موفق مصاحبه حضوری جذب و پس از طی مراحل آموزش‌های علمی و مهارتی مورد نیاز در مناسبت‌های ویژه به مراکز مورد نظر هدف تبلیغی اعزام خواهند شد.

شیخ‌علیشاهی در پایان در مورد هدف برگزاری طرح جذب و گزینش بشیران جوان گفت: این طرح با هدف آماده‌‌‌سازی طلاب جوان جهت ورود به عرصه‌ی حساس تبلیغ اجرا می‌گردد و بشیران جوان پس از سه سال مجاز به شرکت در آزمون ارتقای رتبه تبلیغی خواهند بود که پس از موفقیت در آزمون به جمع مبلغان می‌پیوندند.

 

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین