کد خبر: 40663996
تاریخ انتشار: شنبه 18 ارديبهشت 1395
خانه » حواشی » رسالت » قرن 21 قرن سیادت اسلام بر جهان خواهد بود
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
امام جمعه مشهد مطرح کرد:

آیت الله علم الهدی در همایش «طلیعه رهایی» گفت: استکبار جهانی غیر از تعالیم روح بخش اسلام هیچ مکتب و فرهنگی را مانع حرکت خود نمی بیند.

به گزارش چی 24 به نقل از رسالت:
 
 
 

 به گزارش رسالات و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه علمیه خراسان، آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه شهر مشهد در همایش «طلیعه رهایی» گرامیداشت مبعث رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) در جمع کثیری از علماء شیعه و سنی خراسان رضوی روحانیت را مصداق استمرار بعثت نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) در زمان حاضر معرفی و عنوان کرد: تمام تجهیزات نظامی، فرهنگی و تبلیغی جبهه استکبار برای براندازی نام رسول الله (صلی الله علیه و آله) از صحنه کره خاکی مجهز شده است.

وی بعثت را حرکتی در خط بنده‌سازی برای خدا و جهت دادن به کاروان انسانیت در صراط مستقیم بندگی خدا و پاک کردن انسان از جمیع آلودگی‌ها حیوانیت که در قالب شرک و کفر بر نسل بشر حاکم بود توصیف کرد و بیان داشت: زیباترین لحظات تاریخ انسانیت در بعثت پیامبر (صلی الله علیه و آله) متجلی شد.

آیت الله علم الهدی افزود: مهم‌تر از مسئله‌ تاریخی بعثت، بحث شناخت رسالت و مسئولیتی است که بعد از 14 قرن بر عهده امت اسلام و در رأس آن علما و اندیشمندان فرق در تداوم و استمرار مسئله بعثت گذاشته شده است.

وی در توضیح اهمیت توجه به مسئله استمرار بعثت عنوان کرد: اگر جریان بعثت استمرار پیدا نکند و ما وظیفه خود را در قبال این جریان به خوبی ایفا نکنیم مردم به سمت جریان‌های مختلف دیگر کشیده خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: قرن 21 قرن سیادت و آقایی اسلام خواهد بود و دشمنان برای جلوگیری از این امر، برنامه های زیادی برای نابودی و براندازی اسلام دارند.

آیت‌الله علم الهدی دنیا را میدان مسابقه فرهنگ‌ها، تمدن‌ها و ایدئولوژی‌ها دانست و با اشاره به این‌که ایدئولوژی بلندمدت دشمن برای پیروزی در این مسابقه، جنگ تمدن‌هاست بیان کرد: جنگ تمدن‌ها راهبردی برای براندازی تمامی تمدن‌ها غیر از تمدن غرب است.

وی داعش، وهابیت و تکفیری را شمشیری در دستان دشمن توصیف کرد و گفت: هیچ راه و راهبردی برای ایستادن در مقابل جبهه باطل غیر از انقلاب اسلامی وجود ندارد.

آیت‌الله علم الهدی هم‌چنین در انتقاد از تحجر شیعی و تکفیری سنی، این دو را لبه‌های یک قیچی معرفی کرد که هدف آن‌ها نابودی شخص پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) است و در این رابطه اظهار کرد: برای عینیت بخشی به استمرار حرکت پیامبر باید این دو انگل و نکبت را نابود کرد.

وی در پایان تصریح کرد: پیروزی نهایی با اسلام است و عاقبت اسلام جهانگیر می‌شود و باید دغدغه ما باید این باشد که در خط انبیا و استمرار بعثت قدم برداریم تا در محضر رسول الله (صلی الله علیه و آله) روسیاه و بی‌آبرو نباشیم.

گفتنی است همایش طلیعه رهایی (گرامیداشت بعثت حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله) صبح امروز پنج شنبه به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان با همکاری ستاد گرامیداشت عید مبعث در سالن همایش‌های هتل ثامن مشهد برگزار شد.

 

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین