کد خبر: 42827552
تاریخ انتشار: سه شنبه 28 ارديبهشت 1395
خانه » حواشی » رسالت » دانلود رهتوشه راهیان نور- ویژه ماه مبارک رمضان
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
پایگاه فرهنگی تبلیغی رسالات:

به گزارش چی 24 به نقل از رسالت:
 
 
 
 
 
 

به گزارش پایگاه فرهنگی تبلیغی رسالات، رهتوشه راهیان نور، ویژه ماه مبارک رمضان، در 430 صفحه حاوی متون علمی و آموزشی گوناگون جهت استفاده مبلغان، از سوی گروه تأمین منابع معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم منتشر گردیده است.

بر اساس این گزارش، مجموعه مذکور در قالب سی و یک مجلس و حاوی متونی از افرادی چون حجج اسلام انصاریان، فرحزاد، سبحانی‌نیا، محدثی، انصاری، آصف آگاه، ملکی راد، واردی، بابازاده و آیت الله فاضل لنکرانی ارائه شده است.

ویژگی‌های عباد الرحمن در قرآن کریم، اطعام در آموزه های اسلام، حضور قلب در نماز، نقش بلا در زندگی مؤمن، آفت زبان، امام مجتبی علیه‌السلام اسوه بندگی حقیقی خدا، راهکارهای تربیت عبادی و معنوی نسل منتظر، نقش زن در موفقیت همسر، نقش امام علی علیه‌السلام در پاسداری از دین، مهجوریت‌زدایی از قرآن، توصیه‌های اخلاقی اسلام پس از طلاق، اسراف از نگاه آموزه‌های دینی، نیکی به والدین پس از مرگ، شب قدر و فرصت‌ها و دستاوردهای ضیافت الهی، برخی از موضوعات مطرح شده در این ویژه‌نامه می‌باشد.

یادآور می‌شود اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، پیام‌های ادعیه روزانه ماه مبارک رمضان و خاطره‌ها و تجارب تبلیغی نیز از جمله موضوعات خواندنی گردآوری شده در پیوست رهتوشه راهیان نور، ویژه ماه مبارک رمضان است.

برای دانلود این مجموعه روی لینک زیر کلیک کنید.

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین