کد خبر: 44860524
تاریخ انتشار: پنجشنبه 06 خرداد 1395
خانه » حواشی » رسالت » آزمون میان دوره طرح تربیت مدرس نقد وهابیت برگزار شد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
رئیس اداره آموزش های کاربردی تبلیغ خبر داد:

آزمون میان دوره طرح آموزشی تربیت مدرس نقد وهابیت بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش چی 24 به نقل از رسالت:
 
 
 
 

به گزارش پایگاه فرهنگی تبلیغی رسالات، حجت‌الاسلام محمد مهدی غفوری‌طلب، رئیس اداره آموزش‌های کاربردی تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن اعلام این خبر بیان داشت: هویت شیعه، امامت، صفات امام، عصمت و علم امام، قضا و قدر، بداء و علم خدا و سیر اصلاحات دینی در ایران، برخی از سرفصل‌های مورد سؤال در این آزمون بوده است.

وی افزود: این دوره که با همکاری مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار می‌شود، فردا با پیگیری موضوع جریان‌شناسی جریان‌های تکفیری و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علیزاده موسوی ادامه می‌یابد.

غفوری‌طلب ادامه داد: جلسات این دوره آموزشی در ماه مبارک رمضان تعطیل خواهد بود و طلاب عزیز می‌توانند از این فرصت برای تکمیل فعالیت‌ها، تکالیف و مقالات خود در موضوعات محوله بهره ببرند.

یادآور می‌شود دوره آموزشی تربیت مدرس نقد وهابیت با شرکت 36 تن از طلاب حوزه علمیه خراسان از زمستان سال گذشته آغاز شده و تا سال 96 ادامه پیدا خواهد کرد و افرادی که در پایان دوره امتیاز لازم را کسب کنند، برای امر تبلیغ و تدریس به مراکز هدف معرفی و اعزام می‌شوند.

 
 

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین