کد خبر: 56073341
تاریخ انتشار: چهارشنبه 30 تير 1395
خانه » حواشی » رسالت » دوره آموزش روایتگری دفاع مقدس برگزار می شود
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
ویژه طلاب حوزه علمیه :

مسئول اداره امور ایثارگران حوزه علمیه خراسان، از برگزاری دوره آموزش روایتگری دفاع مقدس ویژه طلاب حوزه علمیه، در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش چی 24 به نقل از رسالت:
 
 

به گزارش پایگاه فرهنگی تبلیغی رسالات به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه خراسان، حجت‌الاسلام شریف‌زاده، مسئول اداره امور ایثارگران حوزه علمیه خراسان، با اعلام این خبر گفت: این دوره با همکاری مشترک تیپ امام صادق (علیه السلام)، معاونت فرهنگی سپاه امام رضا (علیه السلام) و اداره امور ایثارگران حوزه علمیه خراسان، برگزار می شود.

وی با اشاره به این که شرکت کنندگان در این طرح، 300 نفر از طلاب حوزه علمیه خراسان خواهند بود، خاطر نشان کرد: دوره آموزش روایتگری دفاع مقدس با حضور 200  طلبه برادر و 100 طلبه خواهر برگزار می شود.

حجت‌الاسلام شریف زاده تصریح کرد: این دوره آموزشی با توجه به رسالت اصلی طلاب که تبلیغ است و برای آماده سازی و همراهی طلاب در اردوهای راهیان نور برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: با وجود این که اردوی راهیان نور از 15 مهرماه شروع خواهد شد، در نظر داریم روایتگرانی را تربیت کنیم تا در مدت زمان اردو، زائران و بازدیدکنندگان از مناطق جنگی ایران در هشت سال دفاع مقدس را همراهی کنند.

مسئول اداره امور ایثارگران حوزه علمیه خراسان، با اشاره به نحوه شرکت و ثبت نام در این دوره آموزشی، خاطر نشان کرد: متقاضیان می توانند از روز شنبه دوم مرداد با مراجعه به اداره امور ایثارگران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان جهت ثبت نام اقدام و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32008163 تماس حاصل نمایند.

حجت الاسلام شریف زاده در پایان یادآور شد: زمان برگزاری دوره آموزش روایتگری متعاقباً اعلام می شود.

 

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین