کد خبر: 56817713
تاریخ انتشار: یکشنبه 03 مرداد 1395
خانه » خودرو » خرید خودرو » تولید خودروی اپل تا سال 2021 به تاخیر افتاد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گزارش چی 24 به نقل از خرید خودرو:

به نظر می رسد فرصت برای قرار دادن گوشی آیفون در جایگاه مخصوصش در خودرو کمپانی اپل به تاخیر افتاده. بنا به گفته منابع ناشناس که بر روی این پروژه کار کرده اند، اپل تولید این خودرو را تا سال 2021 به تاخیر انداخته است. در حالی که قبلا تاریخهای 2019 یا 2020  برای ورود این خودرو با بازار اعلام شده بود.

توسعه خودرو اپل در عملیاتی به نام تایتان در حال انجام است. بنا به گزارشها خودرو با نیروی الکتریسیته کار می کند و احتمالا دارای سیستم خودران نیز می باشد. اگرچه این پروژه در شرایط بسیار مخفی و در خفا در حال انجام است. بنا بر چندین گزارش غول دنیای تکنولوژی در حال جستجو در سانفرانسیسکو برای ساخت مرکز تحقیق و توسعه می باشد. یکی از این قطعات 74322 متر مربع مساحت دارد. اپل در حال حاضر چندین شرکت مربوط به خودروسازی در اختیار دارد . به محض اینکه خوردو حاضر شود، احتمالا کارخانه Magna Steyr کار ساخت آن را آغاز می کند.

اپل می تواند با نفروختن خودرو به مشتریان از مشکلات شکبه دلالان اجتناب کند. به جای آن کمپانی ممکن است خودرو را انحصارا از طریق برنامه اجاره دادن خودرو به بازار عرضه کند.قطعا این استراتژی پیش بینی تغییرات گسترده تیم کوک، مدیر عامل اپل را وارد حوزه خودروسازی می کند . همچنین بنگاه سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در uber competitor did chunxing  را پشتیبانی می کند.

برچسب ها :
AppleMagna Steyrتایتان

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین