کد خبر: 67549792
تاریخ انتشار: پنجشنبه 25 شهريور 1395
خانه » سایت های خبری » خبرنامه دانشجویان ایران » اتحاد دانشجویان جهان اسلام در اربعین
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گزارش چی 24 به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران:

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: اربعین ظرفیتی مناسب برای ارتباط بین دانشجویان جهان اسلام است.

به گزارش ایسنا، دکتر «عبدالرحیم هوشمند» در نشست اربعین معاونان فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌های استان‌های ایلام و خوزستان و همچنین مدیران فرهنگی اجتماعی منطقه 5 دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که در دانشگاه ایلام برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم وظیفه فرهنگی و دینی خود را انجام می دهند، اظهار کرد: تلاش ما بر این است که سهولت ها را در تردد ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه توجیهات لازم را باید به همه ارائه کرد، افزود: مسایل تفرقه‌ای نباید مطرح شود و در این راستا ارتباط با زائران دیگر کشورها از وظایفی است به بر عهده ماست.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز با تاکید بر اینکه حوزه اربعین می تواند ارتباطی را که مورد سفارش رهبری معظم انقلاب برای برقراری ارتباط دانشجویان جهان اسلام است را برقرار کند، عنوان کرد: حضور دانشجویان در کنگره اربعین و ثبت خاطرات آنها در قالب فیلم، عکس، دلنوشته و ... و انتقال به سایر دانشجویان می تواند تاثیر بسزایی در فضای دانشگاه داشته باشد.

هوشمند با بیان اینکه موضوع اربعین فقط احساسی نباشد بلکه علمی نیز باید باشد، گفت: موضوعات احساسی در کوتاه مدت جواب می‌دهد اما اگر عمیق و دلیل نداشته باشد در کوتاه مدت تاثیرات آن از بین می‌رود.

وی در پایان بر برگزاری کلاس های توجیهی قبل از اعزام تاکید و آن را بسیار تاثیرگذار دانست.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین