کد خبر: 67673565
تاریخ انتشار: جمعه 26 شهريور 1395
خانه » سایت های خبری » خبرنامه دانشجویان ایران » برگزاری جشنواره قرآن دانشگاه های علوم پزشکی
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گزارش چی 24 به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران:

خبرنامه دانشجویان ایران: بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، مهر ماه امسال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور، هفتم تا نهم مهر ماه در گروه‌های دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و در بخش های شفاهی، کتبی، کتاب خوانی، پژوهشی، فناوری، ادبی و هنری برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات تعداد کل برگزیدگان قسمت‌های مختلف بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور ۹۰۰ نفر است که در هفت بخش شفاهی، کتبی، کتاب خوانی، پژوهشی، فناوری، ادبی و هنری برگزار خواهد شد.

بخش شفاهی جشنواره شامل تحقیق، ترتیل، حفظ سوره یس، حفظ یک، سه، پنج، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، اذان (دانشجویان)، تواشیح، دعا و مناجات خوانی است.

لازم به ذکر است، همزمان نشست کارشناسان قرآنی و معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در حاشیه جشنواره برگزار می‌شود که در این نشست تلاش می شود تا هماهنگی های لازم میان کارشناسان و معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای سال آینده صورت گیرد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین