کد خبر: 67791376
تاریخ انتشار: جمعه 26 شهريور 1395
خانه » سایت های خبری » خبرنامه دانشجویان ایران » جلسه شوراهای صنفی با مسئولان وزارت علوم برگزار شد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گزارش چی 24 به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران:

خبرنامه دانشجویان ایران: جلسه شوراهای صنفی با مسئولان سازمان امور دانشجویان روز گذشته برگزار شد اما اعضای این شورها از نبود نمایندگان تمامی شوراهای صنفی در این جلسه اعتراض داشتند.

به گزارش مهر، اعضای شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه های کشور روز گذشته جلسه ای ۲ ساعته با مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان و معاونان این سازمان داشتند اما در این جلسه تنها نماینده ۲۰ شورا دعوت شده بودند.

به گفته این دانشجویان درحال حاضر ۸۰ شورای صنفی دانشجویی در دانشگاه های کشور وجود دارد که مسئولان سازمان امور دانشجویان برای برگزاری جلسه پیگیری مطالبات دانشجویان تنها از نمایندگان ۲۰ شورای صنفی دعوت کرده بودند.

این دانشجویان به نحوه دعوت سازمان امور دانشجویان اعتراض داشتند و معتقد هستند که این سازمان باید جلسه ای تشکیل دهد و نمایندگان تمامی شوراهای صنفی را در این جلسه دعوت کند تا همه این افراد بتوانند درخصوص مسائل دانشجویان صحبت کنند.

اعضای شوراهای صنفی دانشجویی کشور معتقد هستند که باید در جلسه دیگری مطالبات این دانشجویان اعم از رفع مشکل سنوات دانشجویان و موضوع اجازه برگزاری نشست شوراهای صنفی با حضور نمایندگان تمامی شوراهای صنفی بررسی و تصمیم گیری شود.

این دانشجویان تاکید دارند که اعضای شوراهای صنفی بر سر مواضع خود باقی می مانند و جلسه ای که افراد آن گزینشی انتخاب شده باشند را به رسمیت نمی شناسند.

به گزارش خبرنگار مهر، اواخر مردادماه سال جاری اعضای شوراهای صنفی دانشجویی دانشگاه های کشور به دلیل لغو نشست این شوراها در دانشگاه شیراز مقابل وزارت علوم تجمع کردند و به نشانه اعتراض نشست خود را در مقابل این وزراتخانه برگزار کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین