کد خبر: 68270852
تاریخ انتشار: یکشنبه 28 شهريور 1395
خانه » سایت های خبری » خبرنامه دانشجویان ایران » تجمع دانشجویان دانشگاه اصفهان در اعتراض به هزینه سنوات
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گزارش چی 24 به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران:

خبرنامه دانشجویان ایران: جمعی از دانشجویان دانشگاه اصفهان ظهر امروز به دلیل تغییر مصوبات مربوط به سنوات تحصیلی دانشجویان کارشناسی و همچنین مشکلات خوابگاه و تغذیه‌ دانشجویان ارشد و دکتری تجمع کردند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، ظهر امروز جمعی از دانشجویان دانشگاه اصفهان به دلیل تغییر مصوبات مربوط به سنوات تحصیلی دانشجویان کارشناسی و همچنین مشکلات خوابگاه و تغذیه‌ دانشجویان ارشد و دکتری تجمع کردند.

در این تجمع که در مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه اصفهان برگزار شد؛ حدود ۱۰۰ نفر از دانشجویان پیرامون مشکلات سنوات تحصیلی که از ترم ۹ به بعد برای انتخاب واحد دارند اعتراض کردند، برخی از دانشجویان ارشد و دکترا نیز به عدم تخصیص خوابگاه و هزینه زیاد آن معترض بودند.

مسؤولان دانشگاه دانشجویان معترض را به داخل تالار پیامبر اعظم راهنمایی کردند، تا در یک جمع دوستانه نظرات آن‌ها را شنیده و به راه‌حل مشترک برسند؛‌ مشاور رئیس دانشگاه، ‌معاون دانشجویی و مدیر معاونت دانشجویی در تالار پیامبر اعظم به پای سخنان دانشجویان نشسته و به سؤالاتشان پاسخ دادند.

در پایان این جلسه نتیجه‌ نهایی این بود که مسئولان قول دادند مهلت حذف و اضافه واحدهای درسی را ۲۴ ساعت تمدید کنند؛ همچنین برای رفع مشکل خوابگاه پس از جلسه با هیات امنا نتیجه‌ نهایی را تا ساعت ۱۵ فردا اعلام کنند و سعی بر این شد، نظر دانشجویان در این موضوع انجام شود.


 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین