کد خبر: 68279279
تاریخ انتشار: یکشنبه 28 شهريور 1395
خانه » سایت های خبری » خبرنامه دانشجویان ایران » اردوی فرهنگی فعالین فرهنگی دانشگاه های کردستان برگزار شد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گزارش چی 24 به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران:

خبرنامه دانشجویان ایران: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان گفت: اردوی فرهنگی فعالین فرهنگی دانشگاه‌های کردستان تابستان امسال با حضور ۸۰ نفر از دانشجویان دختر دانشگاه‌های استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، حجت الاسلام محمد علی شیخ الاسلام گفت: اردوی فرهنگی فعالین فرهنگی دانشگاه‌های کردستان تابسنان امسال با حضور ۸۰ نفر از دانشجویان دختر دانشگاه های استان کردستان که جزو فعالین فرهنگی بودند، در مشهد برگزار شد، و دانشجویان آموزش های لازم را در قالب ۲۸ کارگاه در پنج رشته قصه و داستان نویسی، مجله الکترونیکی، سرود، تئاتر و شعر دیدند.

وی افزود: خروجی اردوی فرهنگی فعالین فرهنگی دانشگاه‌های کردستان ۳۲ قصه و داستان، تشکیل سه گروه تئاتر و چهار گروه سرود بود. 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه کردستان با بیان اینکه در بخش داستان هفت نفر، در بخش تئاتر افراد برتر هر گروه و در بخش سرود یک گروه سرود انتخاب و تجلیل شدند و در پایان از ۲۲ نفر از دانشجویان برتر این اردو تجلیل شد.

حجت الاسلام محمد علی شیخ الاسلام خاطرنشان کرد: نهاد رهبری دانشگاه کردستان در سال ۹۴ و ۹۵ حدود ۵۴ عنوان کار فرهنگی برگزار کرده است، که ۱۷۰ برنامه فرهنگی مبتنی بر این عنوان ها را برای ۴۲ هزار مخاطب در سطح دانشگاه اجرا کرده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم این اردو به عنوان یک حرکت اولیه استمرار یابد و از ظرفیت استان و از کسانی که در فضای هنری فعال هستند، استفاده کنیم.


 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین