کد خبر: 68619406
تاریخ انتشار: سه شنبه 30 شهريور 1395
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

مشهد ـ سرمربی تیم پدیده گفت: تیم صنعت نفت آبادان تا این هفته بازی های خوبی انجام داده و نتایج مناسبی کرده است و باید مراقب تاکتیک های این تیم باشیم.

به گزارش چی 24 به نقل از خبر گزاری مهر:

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری ظهر سه شنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: حسین مهربان و مهرداد کفشگری دو بازیکن مصدوم ما برای بازی فردا هستند و امیدواریم بعد از هفته ششم بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه به غیر از دو هفته نخست لیگ همواره با مصدومیت ها گسترده همراه بودیم، افزود: وقتی تعطیلات میان لیگ به وجود می آید باید دوباره بدنسازی کرد و برخی از مصدومیت ها به دلیل برخوردها در زمین است، برای نمونه حمزه خذیراوی در برخوردی که در بازی تیم اراک داشت به شدت مصدوم شد و نزدیک بود رباطش پاره شود.

سرمربی تیم پدیده تصریح کرد: از شش بازی لیگ تا اینجا فقط دو بار میزبان بودیم و نکته جالب اینجاست که بازی های ما در زمین حریف در روزهای تعطیل برگزار می‌شود اما بازی ها ما در مشهد در روزهای غیر تعطیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در بازی های اخیر اسیر بدشانسی بودیم و حتی در بازی با فولاد بازی خوبی انجام دادیم اما روی یک اشتباه پنالتی دادیم و بازی را واگذار کردیم.

مهاجری خاطر نشان کرد: تیم صنعت نفت آبادان تا این هفته بازی های خوبی انجام داده و نتایج مناسبی کرده است و باید مراقب تاکتیک های این تیم باشیم اما در نهایت امیدواریم با کمک هوادارن و آنالیزی که روی این تیم انجام داده ایم پیروز شویم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین