کد خبر: 70785848
تاریخ انتشار: پنجشنبه 08 مهر 1395
خانه » حواشی » حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی » آیت الله العظمی نوری همدانی : مبلغان در پاسخ به شبهات در فضای مجازی فعال باشند
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

حضرت آیت الله العظمی حسین نوری همدانی مدظله العالی گفتند: شناخت شبهات در فضای مجازی بسیار مهم است و فعالان تبلیغ در فضای مجازی باید شبهات و انواع گوناگون آن را بشناسند و پس از بررسی به آن ها پاسخ دهند.

به گزارش چی 24 به نقل از حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی:

مرجع عالیقدر در دیدار با فعالان فضای مجازی حوزه های علمیه خواهران که در دفتر ایشان برگزار شد، اظهار داشتند: مستکبران از وقوع انقلاب اسلامی خشنود نیستند و از همان ابتدا درصدد ایجاد اختلاف میان مسلمانان بودند.

ایشان افزودند: شناخت شبهات در فضای مجازی بسیار مهم است و فعالان تبلیغ در فضای مجازی باید شبهات و انواع گوناگون آن را بشناسند و پس از بررسی به آن ها پاسخ دهند.

حضرت آیت الله العظمی حسین نوری همدانی مدظله العالی اضافه کردند: دشمن همواره میان شیعه و اهل سنت اختلاف ایجاد می کند و ما باید بدانیم دشمن چه کارهایی می کند و چه نقشه هایی می کشد. معظم له در بخش دیگری از بیانات خود تصریح کردند : عاشورای حسینی نزدیک است و ما باید مراقب باشیم قمه زنی صورت نگیرد زیرا این عمل مخالف شئون اهل بیت علیهم السلام است و دشمن از این کار شیعیان سوء استفاده می کند.

حضرت آیت الله العظمی حسین نوری همدانی مدظله العالی گفتند: نیاز است برای پاسخ گویی به شبهات اتاق فکری ایجاد شود تا در آن شبهات بررسی و موضوع بندی شده و هر مبلغ پاسخ را بدهد. مرجع عالیقدر شیعیان خاطرنشان کردند : انقلاب اسلامی، دستاوردها و آسیب هایی که ممکن است متوجه آن شود را باید دانست و در برابر تبلیغات دشمن مجهز بود و دفاع کرد.

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین