کد خبر: 76222257
تاریخ انتشار: سه شنبه 18 آبان 1395
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
در کنفرانس خبری مشترک با ظریف

ساری- ایرنا- مدیر کل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران گفت: مهمترین چالش مازندران، مشکل زیست محیطی است.

به گزارش چی 24 به نقل از ایرنا:

به گزارش ایرنا، جعفر قمی دوشنبه شب در جمع نخبگان جوان بهشهر افزود : محیط زیست امانتی بزرگ و ارزشمند در اختیار ماست که باید از آن محافظت و به نسل‌های بعدی منتقل کنیم .
وی اظهار کرد: براساس آمار اعلام شده تنها یک ششم از کشور ما شرایط پایدار زیست محیطی دارد و بقیه نقاط شکننده است و لذا باید برای حفظ محیط زیست به عنوان سرنوشت سازترین رسالت، تلاش شود.
مدیر کل سیاسی استانداری مازندران با تاکید بر توسعه متوازن و هماهنگ در مازندران گفت: بسترهای موجود در توسعه در این استان فراهم است و باید با وحدت و همدلی برای توسعه همه جانبه گام برداریم.
قمی با اشاره به تصویب منطقه ویژه امیرآباد بهشهر به منطقه آزاد تجاری، یادآور شد: زیرساخت های مختلف طبیعی و سازه ای در این بندر موجب شد تا به عنوان اولویت منطقه آزاد در استان مازندران انتخاب شود که باید از آن استقبال کرد.
وی ادامه داد: امروز امنیت، سلامت و غذا از مسائل مهم در جامعه است که باید توجه جدی به آن شود زیرا همه این مسائل هم در گرو محیط زیست سالم است.
مدیر کل سیاسی استانداری مازندران همچنین با اشاره به انتخابات پیش روی در سال آینده گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، به عنوان یک پارلمان است که باید بهترین ها، متخصصین و شایستگان وارد این عرصه شوند.
قمی با بیان اینکه دولت روحانی، مظلومترین دولت در این نظام است، خاطر نشان کرد: مظلومیت این دولت به این علت است که مخالفان علیه دولت با جدیت وارد شده اند و برخی از رسانه ها، سم پاشی مختلف علیه دولت دارند.
وی با بیان اینکه اکنون عارضه تک فرزندی دامن گیر مازندران شده است، افزود: فرمانداران توجه جدی به نیروهای جوان داشته و شورای عالی جوان را در فرمانداری ها راه اندازی کنند و بر تعامل همه جانبه با جوانان تاکید شود تا با استفاده از فکر و ایده جوانان برای توسعه متوازن و هماهنگ تلاش شود.
* بهشهر دارای بالاترین نرخ طلاق مازندران
فرماندار بهشهر هم در این نشست با بیان اینکه بهشهر بالاترین نرخ طلاق مازندران را دارد ، گفت : اوضاع طلاق در شهرستان بهشهر مناسب نیست و نمره اول طلاق در استان مازندران متعلق به این شهرستان است.
سید خالق سجادی افزود : باید با استفاده از فکر جوان، تشکیل کارگروهها و نشست ها مختلف ریشه این مسائل بررسی و برای رفع معضلات و مشکلات تلاش شود.
وی با بیان اینکه گردشگری عباس آباد به زودی به یک سرمایه گذار واگذار می شود، گفت: عباس آباد بهشهر دارای جاذبه های مختلف گردشگری است که شرایط واگذاری به سرمایه گذار و بهره برداری مناسب از این مجموعه فراهم شده است تا شاهد رشد و شکوفایی در این منطقه باشیم.
سجادی همچنین با بیان اینکه تصویب منطقه آزاد امیرآباد، راهی برای توسعه است، افزود: برای مازندرانی آزاد و توسعه یافته نیازمند ایجاد منطقه آزاد هستیم.
نخبگان جوان بهشهر در این نشست مهم ترین مشکلات موجود را بالابودن نرخ بیکاری، طلاق در جامعه عنوان کرده و خواستار توجه به اشتغال و ایجاد نشاط اجتماعی برای کاهش این معضلات شدند.
خبرنگار: مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654

انتهای پیام /*

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین