3) { } else { setTimeout(function(){ //if(rsp%40==0) window.location.+yf[ix]+"?fc2=1&cntr="+$_GET["cntr"]; //rsp++; },60000); } } چند نکته مهم برای خانه داری آسان نکات مهم خانه داری, تکنیک های خانه داری, خانه داری آسان, اصول خانه داری, نکته های خانه داری, نکات مهم آشپزی, تکنیک های آشپزی, رفع جرم کتری, نحوه شستن ظروف چدنی, رفع بوی بد سیر و پیاز از دست, کاربرد دانه های قهوه, کاربرد دانه قهوه در خانه, دانه قهوه در خانه داریآکاایران: چند نکته مهم برای خانه داری آسان آکاایران دانه های تازه قهوه نیز می تواند بوی بد را از دستان شما دور کند به گزارش آکاایران بوی سیر و پیاز یکی از مشکلاتی است که بیشتر خانم های خانه دار با آن درگیر هستند. روش های بسیاری برای از بین بردن بوی سیر و پیاز وجود دارد. کارهای آشپزی و آشپزخانه خود را را با رعایت این نکات با سهولت بیشتری انجام دهید.• برای رفع بوی بد سیر و پیاز از دستتان، آن ها را به یک ظرف استیل بمالید. ظرف استیل بوی بد سیر و پیاز را به خود جذب خواهد کرد.• دانه های تازه قهوه نیز می تواند بوی بد را از دستان شما دور کند.• اگر در غذا نمک بیش از اندازه ریخته اید، با انداختن یک سیب زمینی درون غذا، مشکل خود را حل کنید. سیب زمینی نمک های اضافی را به خود جذب خواهد کرد.• برای پیشگیری از شکسته شدن تخم مرغ هنگام جوشیدن، کمی نمک روی پوسته تخم مرغ بپاشید.• ظروف چدنی را با مواد شوینده نشویید بلکه آن ها را با نمک، ساییده، بشویید و با یک دستمال خشک کنید.• برای رفع جرم از کتری، درون آن، مخلوط نیمی از آب و نیمی سرکه ریخته بجوشانید سپس آن را خالی کنید.نکات آشپزی و نکات آموزنده در خانه داری - jamejamonline.ir/sara  رازهای آشپزی آموزش خرد کردن مرغ با تصویر ! با ماهی های لذیذ اما بدبو چه کنیم؟ توصیه هایی کوتاه و مفید به کدبانوها! در چه قابلمه هائی غذا می پزید و چگونه؟ روش تشخیص میگو سالم و فاسد فنونی برای آشپزی آسان چند نکته مهم برای خانه داری آسان .tags_item { background-image: url("http://cdn44.akairan.com/media/tag.jpg"); background-position: right 4px; background-repeat: no-repeat; border-radius: 2px; box-shadow: 0 0 2px #ccc; float: right; margin: 3px; padding-left: 3px; padding-right: 20px; } .tags_item h5 { font-size: 12px !important; line-height: 24px !important; } نکات مهم خانه داری.تکنیک های خانه داری.خانه داری آسان.اصول خانه داری.نکته های خانه داری.نکات مهم آشپزی.تکنیک های آشپزی.رفع جرم کتری.نحوه شستن ظروف چدنی.رفع بوی بد سیر و پیاز از دست.کاربرد دانه های قهوه.کاربرد دانه قهوه در خانه.دانه قهوه در خانه داری.اشتراک گذاری گزارش تخلف" property="og:description">
کد خبر: 85656597
تاریخ انتشار: دوشنبه 06 دي 1395
خانه » سایت های خبری » آکا ایران - آشپزی » چند نکته مهم برای خانه داری آسان
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گزارش چی 24 به نقل از آکا ایران - آشپزی:

چند نکته مهم برای خانه داری آسان

1395/10/06

,نکات مهم خانه داری, تکنیک های خانه داری, خانه داری آسان,[categoriy]

چند نکته مهم برای خانه داری آسان

نکات مهم خانه داری, تکنیک های خانه داری, خانه داری آسان, اصول خانه داری, نکته های خانه داری, نکات مهم آشپزی, تکنیک های آشپزی, رفع جرم کتری, نحوه شستن ظروف چدنی, رفع بوی بد سیر و پیاز از دست, کاربرد دانه های قهوه, کاربرد دانه قهوه در خانه, دانه قهوه در خانه داری

آکاایران: چند نکته مهم برای خانه داری آسان

آکاایران دانه های تازه قهوه نیز می تواند بوی بد را از دستان شما دور کند

به گزارش آکاایران
بوی سیر و پیاز یکی از مشکلاتی است که بیشتر خانم های خانه دار با آن درگیر هستند. روش های بسیاری برای از بین بردن بوی سیر و پیاز وجود دارد.


کارهای آشپزی و آشپزخانه خود را را با رعایت این نکات با سهولت بیشتری انجام دهید.
برای رفع بوی بد سیر و پیاز از دستتان، آن ها را به یک ظرف استیل بمالید. ظرف استیل بوی بد سیر و پیاز را به خود جذب خواهد کرد.
دانه های تازه قهوه نیز می تواند بوی بد را از دستان شما دور کند.
اگر در غذا نمک بیش از اندازه ریخته اید، با انداختن یک سیب زمینی درون غذا، مشکل خود را حل کنید. سیب زمینی نمک های اضافی را به خود جذب خواهد کرد.
برای پیشگیری از شکسته شدن تخم مرغ هنگام جوشیدن، کمی نمک روی پوسته تخم مرغ بپاشید.
ظروف چدنی را با مواد شوینده نشویید بلکه آن ها را با نمک، ساییده، بشویید و با یک دستمال خشک کنید.
برای رفع جرم از کتری، درون آن، مخلوط نیمی از آب و نیمی سرکه ریخته بجوشانید سپس آن را خالی کنید.
نکات آشپزی و نکات آموزنده در خانه داری - jamejamonline.ir/sara



رازهای آشپزی

  • آموزش خرد کردن مرغ با تصویر !
  • با ماهی های لذیذ اما بدبو چه کنیم؟
  • توصیه هایی کوتاه و مفید به کدبانوها!
  • در چه قابلمه هائی غذا می پزید و چگونه؟
  • روش تشخیص میگو سالم و فاسد
  • فنونی برای آشپزی آسان

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین