کد خبر: 68849862
تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 شهريور 1395
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گزارش چی 24 به نقل از آکا ایران - ورزشی:

آکاایران: پارابولان(ترن بولون هگزا هیدرو بنزیل کربنات)
(Parabolan (Trenbolone Hexahydrobenzylcarbonate

,پارابولان,parabolan,trenbolone hexahydrobenzylcarbonate,[categoriy]

پارابولان

پارابولان -آکاپارابولان,parabolan,trenbolone hexahydrobenzylcarbonate,استروئیدهای تزریقی

آکاایران: پارابولان

به گزارش آکاایران: این فراورده که توسط شرکت ‘نگما’ Negma در فرانسه تولید می شد آخرین باقیمانده تزریقی در جهان بود که استروئید قوی ترن بولون در ساخت آن مصرف می شد. در سال ۱۹۹۷ تولید این دارو متوقف شد بطوری که نمی توان پارابولان واقعی را در بازار سیاه پیدا کرد. البته این مطلب فقط جهت آگاهی شما بوده و کمک می کند انواع تقلبی پارابولان را که احتمالا در بازار وجود دارند، شناسایی کنید. می توان خواص ترن بولن را با فیناجت (Finajet) (تولید آن هم متوقف شده است) مقایسه کرد. فیناجت استرئیدی بود که در دهه ۱۹۸۰ در آمریکا شهرت داشت و به عنوان فرآورده ای که روی حیوانات آزمایش می شد، بکار می رفت. فیناجت، حاوی ترن بولون استات بود که به سرعت در بدن عمل می کرد (به ترن بولون استات مراجعه کنید). پارابولان حاوی استر متفاوت دیگری به نام ترن بولون هگزا هیدرو بنزیل کربنات می باشد. این استر فعالیت دارو را بیش از دو هفته دیگر افزایش می دهد و طراحی آن جهت کاربرد انسانی مناسب است. پارابولان به شکل آمپول های ۵,۱ میلی لیتری بسته بندی می شود و هر جعبه حاوی یک آمپول است. هر آمپول حاوی ۷۶ میلی گرم ترن بولون هگزا هیدرو بنزیل کربنات است که معادل ۵۰ میلی گرم ترن بولون است (عموما داروهای فرانسوی به همین شکل محاسبه می شوند).

نام تجاری Trade Name غلظت ظرف دارو شرکت تولید کننده
پارابولان Parabolan 76میلی گرم/۵,۱ میلی لیتر آمپول۵,۱میلی لیتری نگما فرانسه

ترن بولون آندروژن بسیار قوی است که فعالیت آنابولیک شدیدی دارد و به همین دلیل با افزایش سریع قدرت و حجم عضلات همراه است بطوری که معمولا مصرف کنندگان در عرض مدت کوتاهی با نتایج شگفت انگیزی مواجه می شوند. آثار آنابولیک این دارو اغلب با عوامل معروف حجم دهنده مثل تستوسترون یا دیانابول برابری میکند. فقط یک تفاوت بسیار مهم میان این دو وجود دارد. ترن بولون به استروژن تبدیل نمی شود. به علاوه این ترکیب بسیار بی نظیر و استثنایی است زیرا داروهای حجم دهنده عضلات به شدت آروماتیز می شوند (یا سبب بروز سایر مشکلات وابسته به استروژن می گردند). زمانی که به مصرف استروئیدهای ضعیف تر فکر می کنیم (با توجه به استروژن موجود در آنها) معمولا انتظار داریم با رشد ضعیف تر عضلات مواجه شویم اما این مساله در مورد پارابولان صادق نیست. اصلا لازم نیست نگران عوارض جانبی استروژنی باشید زیرا داروی قوی تقویت قدرت و حجم عضلات را در اختیار دارید. مسئله جذب آب چندان قابل توجه نیست بنابراین افزایش حجم عضلات که طی دوره پارابولان حاصل می شود طوری است که به موجب آن عضلات بسیار سفت و حجیم به نظر می رسند (این مساله در صورتی تحقق می یابد که مقدار چربی کم باشد).
مساله بزرگ شدن سینه هم باعث نگرانی چندانی نمی شود بنابراین در صورتی که فقط از ترن بولون استفاده کنید دیگر نیازی به مصرف آنتی استروژن ندارید. مقدار بالای آندروژن که در اثر مصرف این استروئید ایجاد می شود سرعت سوخت چربی را افزایش می دهد. نتیجه مصرف چنین دارویی اینست که به فیزیک سفت تر دست می یابید، بدون اینکه لازم باشد رژیم بگیرید. بنابراین پارابولان می تواند عضلات را سفت و کات دار کند و به همین دلیل محصول ایده آلی است که ورزشکاران پرورش اندام می توانند از وجود آن استفاده کنند. البته باید خاطر نشان کنیم زمانی که پارابولان در بازار عرضه می شد از جمله داروهایی بود که ورزشکاران به شدت به آن علاقه داشتند. هر چند که این دارو دیگر تولید نمی شود اما ترن بولون استات که در دامپزشکی به کار می رود و همچنین هالوتستین، پروویرون و مسترون (اخیرا تولید آن متوقف شده است) از جمله داروهایی هستند که جایگزین پارابولان شده اند.
قدرت و تاثیر ترن بولون بیشتر از تستوسترون است بطوری که هر میلی گرم آن سه برابر تستوسترون قدرت دارد. البته همزمان با مصرف این ترکیب در معرض عوارض جانبی آندروژنی قرار می گیرید. بنابراین طی دوره مصرف این استروئید با علائمی مثل چرب شدن پوست، پرخاشگری، آکنه و ریزش موی سر مواجه می شوید. خواص آندروژنی این دارو باعث می شود خانم های مصرف کننده با خطراتی مواجه شوند. یکی از این خطرات عبارتست از : علائم و صفات ثانویه مردانه که از خواص این آندروژن قوی سر چشمه می گیرد. از آنجا که وجود استر هگزا هیدرو بنزیل کربنات سبب می شود فعالیت این دارو چند هفته افزایش یابد، مشکل می توان مقدار آن را در خون کنترل کرد. بسیاری از عوارض جانبی مربوط به جنس نر که با مصرف این استروئید ظاهر می شود پایدار و دائمی است. به همین دلیل خانم های مصرف کننده باید کاملا محتاط و مراقب باشند. در صورتی که مشکلی پیش آمد چند هفته طول می کشد تا مقدار این ماده در خون کاهش یابد. ترن بولون می تواند تولید آندروژن آندروژنی را متوقف کند و در این زمینه قوی تر و موثرتر از تستوسترون عمل می کند. این مسئله به این معنا است که استروژن تنها عاملی نیست که در ارسال فیدبک بازدارنده منفی دخالت داشته باشد زیرا در گزارش اخیر به مساله افزایش یا تقویت هورمون هیچ اشاره ای نشده است. این ترکیب دارای خواص هورمونی جسم زرد نیز می باشد زیرا ترن بولون از جمله مشتقات ۱۹-نور تستوسترون (ناندرولون) محسوب می شود. ظاهرا بسیاری از خواص بازدارنده آن از عملکرد آندروژنی سر چشمه می گیرد. همانطور که متوجه شدید ترن بولون تاثیر بسزایی روی تستوسترون آندروژنی باقی میگذارد به همین دلیل بهتر است در پایان استروئید درمانی از داروی محرکی مثل HCG یا کلومید پانولوداکس استفاده کنید (البته توصیه میکنیم ترکیبی از این داروها را مصرف کنید) اگر از این داروها استفاده نکنید مسلما مدت زمان زیادی طول می کشد تا تعادل هورمونی مجددا برقرار شود. به علاوه این احتمال وجود دارد که ابتدا بیضه ها به علت آتروفی نتوانند در برابر بازدهی مجدد کوتادوتروپین آندروژنی واکنش نشان دهند.
کسانی که به طور منظم پارابولان مصرف کرده اند وجود آن را ضروری می دانند. در گذشته ورزشکاران از دوز تزریق ۳ آمپول (۲۲۸ میلی گرم) در هفته استفاده می کردند و مقادیر کمتر را موثر نمیدانستند. اگر چه برنامه تزریق هفتگی کاافی بود اما ورزشکاران ترجیح می دادند در پایان دوره تزریق ۳ آمپول هفتگی یکی به تعداد تزریق اضافه کنند. زمانی که ورزشکاران از پارابولان تنها استفاده می کردند به خوبی از اثراتش برخوردار می شدند اما برای اینکه از تاثیرات بیشتری برخوردار شوند، استروئیدهای دیگری را نیز مصرف می کردند. زمانی که به مسابقه نزدیک می شوید از وجود یک آنابولیک آروماتیز نشده مثل وینس ترول یا پریموبولان بهره بگیرید. به کمک چنین ترکیباتی است که می توانید حجم و سفتی عضلات را افزایش دهید و در نتیجه از ظاهر بهتری برخوردار شوید. البته می توانید از ترکیبات قویتری مثل دیانابول یا تستوسترون نیز استفاده کنید. همزمان با چنین اثراتی متوجه می شوید که مساله جذب آب همچنان به قوت خود باقی است. آنابولیک ها نسبتا موثرتر مثل دکا-دورابولین یا اکویی پویز نیز مفید واقع می شوند یعنی قدرت و حجم عضلات را افزایش می دهند اما پف پوستی که هنگام مصرف استروئیدهای آروماتیز با آن مواجه میشوید اصلا هنگام مصرف چنین داروهایی ایجاد نمی شود.
مشکل اصلی پارابولان این بود که تهیه آن کار مشکلی بود. زمانی تقاضای زیادی داشت و به همین دلیل در سطح انبوه تولید می شد. اما با وجود این باز هم به سختی در اختیار متقاضیان قرار می گرفت زیرا تولیدش فقط به کشور فرانسه محدود بود. حال که تولیدش متوقف شده است حتی در کشور فرانسه هم پیدا نمی شود. بعضی انواع تقلبی آن هنوز هم در بازار وجود دارد اما واقعیت اینست که دیگر نمی توان پارابولان قانونی و مجاز را در بازار سیاه پیدا کرد.
انواع تقلبی :
از آنجا که تولید پارابولان در سال ۱۹۹۷ متوقف شد، هم اکنون پارابولان در بازار سیاه وجود ندارد.

آموزش بدنسازی و پرورش اندام -

پارابولان

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین