کد خبر: 177500839
تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

اعضای تیم فوتبال استقلال شب گذشته 5 میلیون تومان پاداش نقدی دریافت کرده و قرار است طی روزهای آینده 3 میلیون دیگر دریافت کنند.

به گزارش چی 24 به نقل از سراج 24:

به گزارش سراج24، مراسم جشن قهرمانی جام حذفی استقلالی‌ها شب گذشته برگزار شد که این مراسم حواشی مختلفی داشت. در مراسم شب گذشته بعد از اهدای جوایز و پاداش‌های استقلالی‌ها اکثر بازیکنان این تیم سالن را ترک کرده که این موضوع تعجب حاضرین را در پی داشت.

این اتفاق در حالی رخ داد که محمدرضا احمدی چند بار تاکید کرد که مراسم بعد از اهدای پاداش‌ها باز هم ادامه دارد اما در نهایت بازیکنان سالن همایش‌های صدا و سیما را ترک کردند.

از طرف اسپانسر باشگاه استقلال شب گذشته نفری 5 میلیون تومان پاداش نقدی، یک سیم‌کارت و یک حواله خرید تشک به بازیکنان اهدا شد ضمن آنکه قرار است طی روزهای آینده نفری 3 میلیون تومان نیز از طرف یکی از نزدیکان باشگاه به اعضای این تیم پرداخت شود که در مجموع این رقم معادل 8 میلیون پاداش نقدی برای قهرمانی در جام حذفی است.

پاداش به بازیکنان استقلال با درخواست وینفرد شفر به صورت یکسان پرداخت شده و تمامی اعضای این تیم به یک اندازه هدیه جشن قهرمانی این تیم در جام حذفی را دریافت کردند.
منبع: فارس
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین