کد خبر: 175341275
تاریخ انتشار: یکشنبه 16 ارديبهشت 1397
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

کاپیتان سابق استقلال گفت: آقای استیلی چند روز پیش پیشنهادی داد که به عنوان کمک در کنار آقای کرانچار در تیم ملی امید حضور داشته باشم. من هم خواستم چند روزی به من زمان بدهد تا شرایط را بررسی کنم.

به گزارش چی 24 به نقل از سراج 24:

به گزارش سراج24، فرهاد مجیدی کاپیتان سابق و محبوب تیم فوتبال استقلال در خصوص قهرمانی این تیم در رقابت‌های جام حذفی و همچنین صحبت‌هایی که سیدرضا افتخاری با وی برای حضور در کادر فنی تیم استقلال طی ماه‌های اخیر انجام داده، صحبت‌های زیر را انجام داد. متن گفت‌وگو با فرهاد مجیدی را در زیر می‌خوانید.

ابتدا از قهرمانی استقلال در جام حذفی صحبت کنید.
امسال استقلال تیم خیلی خوبی بسته و به اعتقاد من یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر استقلال را از نظر نیروی انسانی شاهد هستیم، تیمی یکدست که در پنج سال اخیر بی‌نظیر بوده و من معتقدم حق این تیم بود که امسال به دو جام برسد، تیم استقلال امسال هم بازیکنان باتجربه‌ خوبی دارد و هم جوانان بسیار خوبی را در ترکیبش می‌بیند، هر مربی‌ای آرزو دارد چنین نفراتی را دراختیار داشته باشد و من معتقدم شفر با این تیم می‌تواند استقلال را قهرمان آسیا کند، قهرمانی جام حذفی هم حداقل هدیه‌ای بود که می‌شد به هواداران استقلال داد. هواداران استقلال لیاقت کسب بهترین نتایج را دارند.

متأسفانه بعد از این مسابقه اتفاق تلخی رخ داد و خبر رسید یکی از هواداران چشمش را از دست داده است.
از شنیدن این خبر بسیار متأثر شدم و دیروز خودم با این هوادار عزیز تماس گرفتم و جویای حالش شدم . ما باید این را بپذیریم وقتی یک مسابقه‌ای برگزار می‌کنیم اول باید به فکر سلامتی افراد در آن مسابقه و علی‌الخصوص هواداران باشیم، متأسفانه طی ده سال اخیر تلفات بسیار زیادی در ورزشگاه‌ها داده‌ایم، شما شاهد هستید وقتی فیفا می‌خواهد یک مسابقه‌ای را برگزار کند، برای آن افسر امنیتی می‌گذارد و چند ناظر برای آن درنظر می‌گیرد. ما باید در اینگونه مواقع ابتدا فکر کنیم که میزبانی را به چه شهرهایی می‌دهیم و  همه چیز باید کنترل‌شده باشد،‌ ابتدا باید سلامتی بازیکنان و هواداران و افرادی که درون ورزشگاه هستند تضمین شود و فارغ از مسائل اجتماعی،‌ سیاسی و شعارگونه باید تفکر بهتری نسبت به اینگونه مسائل داشت، فینال جام حذفی، بازی باکیفیتی بود ولی متأسفانه یک اتفاق این‌چنینی کام همه را تلخ کرد، من برای آن هوادار عزیز در ادامه راه زندگی‌اش آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم دیگر شاهد اینگونه اتفاقات تلخ نباشیم.

امروز سیدرضا افتخاری در گفت‌وگویی مدعی شد که چندین بار با شما پیرامون حضور در استقلال صحبت کرده است.

من چندین بار جلسات خوبی با آقای افتخاری داشته و در حال حاضر هم مرتب با او در ارتباط هستم، بله آقای افتخاری به من پیشنهادی کرد که در آن زمان درگیر کلاس‌های مربیگری A بودم و در حال حاضر هم این کلاس‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتم، همان زمان به مدیرعامل باشگاه استقلال گفتم که من آقای شفر را خوب می‌شناسم و او هم من را به خوبی می‌شناسد چون در الاهلی امارات با هم کار کرده‌ایم، اما پاسخ نهایی‌ام را در مورد همکاری‌ام با استقلال را به آقای افتخاری اعلام کردم.

پاسخ شما چه بود؟
من به مدیرعامل باشگاه گفتم با توجه به اینکه استقلال نتایج خوبی می‌گیرد و امسال هم عملکرد خوبی داشته، تیم نیازی به من ندارد. ترجیح می‌دهم فعلا با شفر همکاری نکنم.

اما آقای افتخاری اعلام کرد شفر خواسته با مجیدی صحبت کند...
من همیشه در خدمت باشگاه استقلال بوده و هستم و مشکلی برای صحبت کردن نیست، اما همانطور که اعلام کردم، با توجه به شرایط خوب استقلال، نیازی به همکاری با من نیست و امیدوارم روند موفقیت تیم همچنان ادامه داشته باشد و هواداران هم خوشحال باشند.

وضعیت خودتان چطور است، آیا پیشنهادی از لیگ برتر دریافت کرده‌اید؟ امروز هم خبری منتشر شد که مسئولین تیم ملی امید با شما صحبت کرده اند.
من دو پیشنهاد داخلی از باشگاه ها دارم، ضمن آنکه آقای استیلی چند روز پیش پیشنهادی داد که به عنوان کمک در کنار آقای کرانچار در تیم ملی امید حضور داشته باشم. من هم از حمیدخان خواستم چند روزی به من زمان بدهد تا شرایط را بررسی کنم.

شما چند روز پیش پستی در باشگاه نساجی و حمایت مردم از این تیم داشتید.  
نساجی تیم دوم من است و فرزاد برادرم هم در این باشگاه حضور دارد، از سوی دیگر، مهندس صنیعی‌فر از دوستان صمیمی من است و از طرفی دیگر استقلالی‌های زیادی در آنجا حضور دارند مثل علی امیری و جواد نکونام، به همین دلیل دوست داشتم تیمی که متعلق به شهر پدری‌ام است به لیگ برتر صعود کند و از این اتفاق هم خیلی خوشحالم. ما باید از حضور بخش خصوصی و افرادی مانند مهندس صنیعی فر که با عشق و علاقه به ورزش می آیند حمایت کنیم و اجازه ندهیم آنها دلسرد شوند . من فکر می‌کنم در دوره جدید مدیریت وزارت ورزش اتفاقات خوبی برای فوتبال افتاده است،‌ ما باید قبول کنیم فوتبالمان با تیم‌های تیم‌های پرطرفداری مثل استقلال و پرسپولیس، نساجی مازندران، تراکتور تبریز، نفت آبادان، سپاهان و... رونق بیشتری می‌گیرد و لیگ پرشور و جذابی در پیش خواهد بود. خوشبختانه سیاست‌های وزیر ورزش و جوانان جناب آقای دکتر سلطانی‌فر در این راستا خوب پیش رفته که امیدوار هستم اثرات این برنامه‌ها در آینده به سود فوتبالمان باشد.
منبع: فارس
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین