کد خبر: 175510988
تاریخ انتشار: دوشنبه 17 ارديبهشت 1397
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از پرداختن به جنجال ها و حواشی پرشمار ال کلاسیکو خودداری کرد و ترجیح داد که روی نکات فنی آن تمرکز داشته باشد.

به گزارش چی 24 به نقل از سراج 24:

به گزارش سراج24، زین‌الدین زیدان پس از تساوی 2 بر 2 تیمش در ال‌کلاسیکوی خارج از خانه شب گذشته (یکشنبه) که پر از صحنه‌های جنجالی و اشتباهات داوری بود، گفت که ترجیح می‌دهد روی نکات مثبت بازی تمرکز کند.

زیدان در پاسخ به سؤالی درباره تصمیمات آلخاندرو هرناندس هرناندس، داور مسابقه از جمله اخراج سرخی روبرتو در پایان نیمه اول و خودداری او از اخراج گرت بیل در نیمه دوم به خبرنگاران گفت: من ترجیح می‌دادم که ما برنده بازی می‌شدیم. به عنوان ال‌کلاسیکویی که در آن پای چیز مهمی در میان نبود، ما شاهد یک بازی فوق‌العاده بودیم. هر دو تیم آمده بودند تا فوتبال بازی کنند و هر دو هم بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادند. برای من همیشه فوتبال مهمترین چیز است، بسیار مهمتر از جنجال‌های بازی.

زیزو افزود: قضاوت این بازی برای داور بسیار سخت بود اما من نمی‌خواهم در مورد قضاوت آن نظری بدهم. کار سخت بود. این بازی همه چیز داشت اما این موضوع در نهایت چیزی را عوض نمی‌کند. کاری است که شده. ما قبل از اخراج بازیکن بارسا داشتیم خوب بازی می‌کردیم و بعد از آن در شرایط متضاد با وجود برتری عددی بدتر بازی می‌کردیم. باید کمی با صبر و حوصله بیشتری بازی می‌کردیم اما این هم دیگر چیزی را عوض نمی‌کند. باید به بارسلونا بابت قهرمانی‌اش تبریک بگوییم.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها درباره مصدومیت کریستیانو رونالدو که او را در پایان نیمه اول مجبور به ترک میدان کرد، اظهار داشت: او در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد اما من فکر نمی‌کنم که مصدومیتش جدی باشد. فقط یک ضربه است. درباره فینال نگران نباشید. او خواهد رسید. من نمی‌توانم به شما بگویم که او چه مدت خانه‌نشین خواهد بود اما خودش گفت که فکر نمی‌کند زیاد باشد. فردا مشخص خواهد شد. بعد از معاینات معلوم می‌شوم که ما باید چه کاری انجام دهیم. آسیب به پای او وارد آمده است. پای کریستیانو ورم کرده است اما به نظر من که چیز جدی‌ای نیست.

با خروج رونالدو از میدان، بیل ستاره رئال مادرید شد و گل تساوی این تیم را هم به ثمر رساند.

زیدان درباره همکاری موفق بیل و بنزما در نیمه دوم تأکید کرد: مهمترین چیز این است که آنها خوب کار کردند. بنزما هم در بازی نقش داشت و او همیشه در این فصل لحظات سختی داشته است. او البته در آن بازی دیگر (مقابل بایرن مونیخ) نشان داد که چه توانایی‌هایی دارد. حالا سه بازی دیگر در لالیگا داریم و بعد از آن هم فینال لیگ قهرمانان است.
منبع: تسنیم
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین